IV szczepienie przeciwko WZW typu B

1. Data: 2006-12-26 16:30:23

Temat: IV szczepienie przeciwko WZW typu B
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
III z kolei szczepienie miałem w maju 2002 roku... czy i kiedy powinienem
się znowu zaszczepić? Pamiętam, że lekarka wspominała coś o okresie ok. 5
lat.

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2006-12-26 20:57:53

Temat: Re: IV szczepienie przeciwko WZW typu B
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):
> Witam,
> III z kolei szczepienie miałem w maju 2002 roku... czy i kiedy
> powinienem się znowu zaszczepić? Pamiętam, że lekarka wspominała coś o
> okresie ok. 5 lat.

Witam.

Gdy w przychodni przyjęłam serię trzech szczepionek przeciwko WZW,
poinformowano mnie, że po pięciu latach mam się zgłosić na szczepienie
przypominające. Gdy po tym okresie to uczyniłam to mi powiedziano, że
nie muszę się już szczepić. Niedawno leżałam w szpitalu i tam też
powiedziano mi, że te trzy zastrzyki, które otrzymałam wystarczą i nie
muszę się więcej szczepić.

Alkmina

3. Data: 2006-12-26 22:40:44

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Alkmina*, która zaskrzeczała:

> [...]
> nie muszę się już szczepić. Niedawno leżałam w szpitalu i tam też
> powiedziano mi, że te trzy zastrzyki, które otrzymałam wystarczą i nie

Po prostu przez ten czas zmieniły sie zalecenia. Teraz się uważa (IMO
słusznie, bo zgodnie z wynikami badań) że poziom przeciwciał anty-HBV
może być bardzo niski, a i tak w razie potrzeby szybko podskoczy do
poziomu ochronnego. Oczywiście, jeśli dana osoba nie ma upośledzonych
funkcji układu odpornościowego.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Częstotliwość mycia włosów przy łupieżu
Dom Spokojnej Starości
poranne bole plecow
wrastajacy wlos
chronienie sie przed przeziebieniem/grypa