IX i X

31. Data: 2013-06-10 10:27:51

Temat: Re: IX i X
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 08:10, "Chiron" <i...@g...com> wrote:

> Jesteś człowiekiem dorosłym, inteligentnym i wychowanym w kraju katolickim.

Fajne intro ;)

> Sam pisałeś, że byłeś u 1 Komunii Św.Jak ktoś taki zadaje powyższe pytanie-
> w którym nie dość, że nie wie nawet, iż Dekalog pochodzi ze Starego
> Testamentu- dostał go Mojżesz od Boga na 2 glinianych tablicach- tylko
> przypisuje Dekalog Kościołowi Katolickiemu-
> to_wykazuje_się_sporą_ignorancją. Jeśli aż tak bardzo nie masz pojęcia o

To ciekawe. Ani razu w poście otwierającym wątek nie użyłem słowa
dekalog. Za to użyłem słowa katechizm. Czy katechizm KRK mogę
przypisać Kościołowi Katolickiemu ? :) Bo tej wersji 10 przykazań - z
katechizmu KRK dotyczył mój post. To, że ta wersja ma się nijak do
tego co dostał Mojżesz na glinianych tablicach - to już wyjaśnił
glob.

> Dębska- nie mam pojęcia o rolnictwie. Gdybym na grupie gdzie jest kilku
> rolników napisał, czy bronę wymyślono w takim kształcie (widziałem) po to,
> żeby rolnicy mogli się nimi nawalać (tak naprawdę- nie wiem, do czego ona
> służy)- to zapewne potraktowano by to jako dowcip, i to nie najwyższych
> lotów- a dokładniej jako próbę naigrawania się z rolników.

Ale przyznasz, że gdyby wtedy ktoś ci odpisał: "Chiron, co ty wiesz o
lotnictwie ..." to bys oczy w pięć forintów zrobił.

> Obawiam się, ze nie miałem Go okazji poznać ani nie kojarzę, żebyś o Nim
> pisał. Nie kumam?

Jak nie wiadomo o co chodzi, to trzeba zacząć od szukania problemów z
ojcem. Tak jak na pierwszym lepszym helpdesku wpierw pytają czy
włożyło się wtyczkę do kontaktu. Skoro nie zauważyłem związku pomiędzy
"te-kurwa chuju - gdzie jest Piotrkowska" i moim postem. A ty ten
związek widzisz - to logiczne że od problemów z ojcem trzeba zacząć
analizę mojego niezauważenia.

Dębska

32. Data: 2013-06-10 10:43:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 10:27:51 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:

> [...]
>
> "te-kurwa chuju - gdzie jest Piotrkowska" i moim postem. A ty ten
>
> związek widzisz - to logiczne że od problemów z ojcem trzeba zacząć

Osobom o zenskich podpisach postow typu 'Dębska'
zaleca się weryfikacje problemów z własnymi matkami ;P

33. Data: 2013-06-10 10:50:59

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 10:43, m...@g...com wrote:

> Osobom o zenskich podpisach postow typu 'Dębska'
> zaleca się weryfikacje problemów z własnymi matkami ;P

... że matki się w weryfikacje włączyć mają ? Toć to z reguły już
starowinki są :P

Dębska

34. Data: 2013-06-10 10:55:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 10:50:59 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:

> ... że matki się w weryfikacje włączyć mają ? Toć to z reguły już
>
> starowinki są :P

Ty Dębska z siebie ofiary losu nie rob bo i tak nikt ci nie uwiezy ;P

35. Data: 2013-06-10 11:23:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 10:55, m...@g...com wrote:

> Ty Dębska z siebie ofiary losu nie rob bo i tak nikt ci nie uwiezy ;P

Gadasz jakby ci ktos wyciagnal wtyczke z kontaku ;)

Dębska

36. Data: 2013-06-10 11:43:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 10 Cze, 10:55, m...@g...com wrote:

>Gadasz jakby ci ktos wyciagnal wtyczke z kontaku ;)

Od wiezy?

37. Data: 2013-06-10 11:44:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jun 2013 01:43:03 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Osobom o zenskich podpisach postow typu 'Dębska'
> zaleca się weryfikacje problemów z własnymi matkami ;P

:-D
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

38. Data: 2013-06-10 12:26:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 11:23:02 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:

> Gadasz jakby ci ktos wyciagnal wtyczke z kontaku ;)

Bo ja Dębska mam już autonomiczne zasilanie,
nie chodze wciąż na smyczy jak ty... ;P

39. Data: 2013-06-10 15:49:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jun 2013 03:26:01 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Bo ja Dębska mam już autonomiczne zasilanie,
> nie chodze wciąż na smyczy jak ty... ;P

http://www.youtube.com/watch?v=DkSxAO-s554
:-PPP

40. Data: 2013-06-10 15:56:49

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-10 15:49, Ikselka pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=DkSxAO-s554
> :-PPP

no już ryposta błyskotliwa, zabawna i śmieszna
dorospóku - bo twoja ;>>>>>>>>>>>> wiadomo ;)
szkoda tylko że zamiast rozowego zajaca nie dali
24,5centymetrowefoplastikowegofalllllusa ;))) :P
bo wtedy byłaby i zgodnie z toją natura sensualna

--
a ja tu tylko pociongam nendzom i biedom sfojom...

Idzie kości??ł nienawiści.
Żałoba
Obudź się zwierzaku!
ATOMU!