IceMix?Specyfik na stluczenia i kontuzje

1. Data: 2005-02-10 15:24:58

Temat: IceMix?Specyfik na stluczenia i kontuzje
Od: "ciach" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuje nazwy i dokladniejszych info(cena i gdzie mozna to zdobyc) na spray
wykorzystywany w przypadku kontuzji/stluczen zapobiegajacy opuchliznie i
zmniejszajacy bol uszkodzonego miejsca poprzez mocne schlodzenie.
Uzywany i zawsze pod reka na boiskach, mysle ze nie tylko siatkowki(gralem pare
lat)
Zaznaczam, ze nie chodzi o zaistnialy niedawno na rynku spray Altacet.

Z gory dziekuje za pomoc w identyfikacji w/w srodka.

PS.Pytalem juz na forum sportu - bez odpowiedzi.

pzdrw

2. Data: 2005-02-10 19:00:14

Temat: Re: IceMix?Specyfik na stluczenia i kontuzje
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może spytać w jakiejś porządnej aptece? wiem, że takie spraye są, widziałem
także na allegro: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=41344114

3. Data: 2005-02-11 12:22:01

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ciach n...@p...onet.pl ...

> Z gory dziekuje za pomoc w identyfikacji w/w srodka.

nazywa sie to dokladnie icemix i powinienes dostac bez problemu w aptece!

"_")
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
Andrzej J. Turowicz

Cisnienie u 21 latka
zalasta
katar i ból oczu
dobry urolog [Katowice,Sosnowiec, D.Górnicza]
Paznokcie - gdzie i jak leczyć ?