IdN

11. Data: 2004-11-24 12:48:33

Temat: Re: IdN
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też dziś ruszyło, ale tylko poczta z wczoraj i dziś. Zaprenumerowana
Gazeta Prawna z poniedziałku i ub. tyg. jednak nie dotarła :-(
Też mam inne konta jednak to bylo najdłużej i najczęsciej używane, przez co
najbardziej znane, ale coraz mocniej korci mnie by w ogóle z konta na idn-ie
zrezygnować
Pozdrawiam Dorota

12. Data: 2004-11-24 13:50:01

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Pan Markiewicz juz chyba od roku zrezygnowal ze wszystkich funkcji. Teraz
> na
> jego miejscu sa dwie osoby: nowy prezes FPMiINR i nowy admin serwera www i
> poczty, od tego momentu zaczely sie problemy z poczta na idn. Ja mam konto
> na onet.pl, ktore jak dotychczas nie mialo zadnych dluzszych przerw w
> dzialaniu.

Dzieki ze rozwinales to co ja tez chcialem powiedzie - dokladnie;-)

budrys
____________

13. Data: 2004-11-24 20:06:31

Od: "Totto" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnikiem Pan Markiewicz jest na urlopie;-)
> Zaloz sobie konto na TLENIE jak Perla i ja;-)
>
> budrys

Mam inne konta na innych serwerach ale adres na IdNie jest moim oficjalnym
adresem. Potrzeba czasu żeby wdrożycz nowy adres.

Totto

14. Data: 2004-11-25 05:01:29

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki ze rozwinales to co ja tez chcialem powiedzie - dokladnie;-)

Tak, nowy admin wyglada mi na czlowieka stworzonego do wyzszych celow niz
administracja jakims tam serwerem WWW i poczta.

Leszek :-)

> budrys

[Info] Aktualizacja moich kont
[SPAM] Fiat do przewozu pasazera na wozku inwalidzkim
Jak wyglada rozliczenie dofinansowania z programu PFRON przy deklaracji rocznej do US
Sprawni inaczej po niemiecku
Vioxx