Idealna kobieta

1. Data: 2016-08-25 10:17:57

Temat: Idealna kobieta
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idealna kobieta powinna być uległa i posłuszna.
Idealnej równości w związku czy małżeństwie nie ma, ten konflikt można
rozwiązać tylko wprowadzając władzę mężczyzny nad kobietą.
Władza mężczyzny oznacza wolność, bo gdy mąż decyduje, decyduje tylko o
najważniejszych sprawach, zachowuje się jak liberalny monarcha, jak
królowa Wiktoria.
Natomiast gdy kobieta rządzi, wprowadza totalitaryzm niczym w komunie.

2. Data: 2016-08-25 10:46:06

Temat: Re: Idealna kobieta
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-25 o 10:17, pinokio pisze:
> Idealna kobieta powinna być uległa i posłuszna.

To kup sobie psa. Suczkę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2016-08-25 10:58:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.08.2016 o 10:17, pinokio pisze:
> Idealna kobieta powinna być uległa i posłuszna.

Przy czym, to nie znaczy, że ma być uległa i posłuszna w stosunku do
każdego.
Przykład - Ikselka, nie jest uległa i posłuszna względem Ghosta czy
Kviata, za to jej mąż jest dla niej autorytetem. I tak trzymać.
Przykład negatywny - to żona LeoTara, która zniszczyła go psychicznie.

4. Data: 2016-08-25 11:05:16

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

a.pl...

>To kup sobie psa. Suczkę.

>Powrotu do zdrowia życzę.

No weź, jak możesz tak pisać do Naczelnego Rozstrzygacza Rozsądności
Poglądów?

5. Data: 2016-08-25 12:16:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2016 10:17:57 +0200, pinokio napisał(a):

> Idealna kobieta powinna być uległa i posłuszna.

Gdy ma idealnego faceta to owszem, tylko wtedy może sobie na to pozwolić
333333-)

6. Data: 2016-08-25 12:17:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2016 10:58:26 +0200, pinokio napisał(a):

> [...]
> Przykład - Ikselka, nie jest uległa i posłuszna względem Ghosta czy
> Kviata, za to jej mąż jest dla niej autorytetem.

I wzajemnie, i wzajemnie, chłopcze :-)

7. Data: 2016-08-25 13:46:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2016 13:12:00 +0200 (GMT+02:00),
?ISO-8859-2?Q?rzemys=B3aw_D=EAbski_ napisał(a):

> Jakiś czas temu ideałem kobiety wg. pinokia była feministka.

No widzisz, jaki mam wpływ na Pinokia. Chyba pozytywny :-)

8. Data: 2016-08-25 14:02:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.08.2016 o 13:12, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Jakiś czas temu ideałem kobiety wg. pinokia była feministka.

Nie wykluczam że i feministka może być ładna, jak pani Szczuka

9. Data: 2016-08-25 14:31:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2016 14:02:29 +0200, pinokio napisał(a):

> Nie wykluczam że i feministka może być ładna, jak pani Szczuka

Ale Ty to masz gust ;-PPP

10. Data: 2016-08-25 15:43:02

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

Kviat <null> Wrote in message:

>Jakiś czas temu ideałem kobiety wg. pinokia była feministka.
> Szkoda że wtedy nie pojawił się ktoś, kto mu by doradził by kupił
> sobie psa. Agresywną burą sukę ;)

niepowetowana

Dlaczego ludzie w Polsce...
Pan Soros nam radzi