Idioci w Polsce

1. Data: 2018-01-21 09:43:16

Temat: Idioci w Polsce
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

3846,swietowanie-urodzin-hitlera-obelgi-pod-adresem-
tuska-tvn.html

"Niektórzy uczestnicy "imprezy" mieli na sobie mundury Wehrmachtu czy
SS, w tle można było usłyszeć nazistowskie marsze wojskowe. Nie zabrakło
też flag III Rzeszy oraz "ołtarzyka" ku czci zbrodniarza z jego portretem.

To jeden z najlepszych strategów, dowódców i umysłów wszech czasów. Miał
wizję zjednoczenia narodu, opartą na dumie, honorze i lojalności.

Był prawdziwym dżentelmenem. Był bardzo przyzwoitym człowiekiem. Nigdy
nie przeklinał i nie pozwalał na złe zachowania

- to tylko fragmenty przemówienia wychwalającego Hitlera. Wygłosił je
Mateusz S. Na koniec podpalono sporych rozmiarów swastykę, przy której
robiono sobie zdjęcia. Wznoszono też toasty za "Adolfa Hitlera i naszą
ojczyznę, ukochaną Polskę". Był nawet tort ze swastyką."

https://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/super
wizjer-tvn-z-kamera-w-srodowisku-polskich-neonazisto
w,807953.html

"Tylko trzeba to teraz udowodnić, że to jest na przykład gest
hitlerowski - zastrzegał Lanuszny. - Ja mogę powiedzieć, że to jest
machanie ręką - dodał ze spokojem."

Ludzie idą za nimi w marszach jak barany, a oni się z nich śmiejąProsto
w oczy traktują ludzi jak debili. Najgorsze jest to, że słusznie ich tak
traktują.

Niezwykle to podobne do tego, co wypisują tutaj niektórzy grupowicze.
Z jednej strony piszą o pierdzących Niemcach, a z drugiej zapisują się
do ONR. To bardzo patriotyczne. Już niedługo przez takich debili
patriotyzm stanie się synonimem głupoty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-01-22 11:28:51

Temat: Re: Idioci w Polsce
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.01.2018 um 09:43 schrieb Kviat:
> [...]
> do ONR. To bardzo patriotyczne. Już niedługo przez takich debili
> patriotyzm stanie się synonimem głupoty.

Moja hipoteza jest nastepujaca (pisalem o tym zreszta gdzie indziej):
Kaczyzm to jest taka miekka odmiana faszyzmu. Przez lata tolerowali i
hodowali sobie roznych bojowkarzy, faszystoidow. Poblazali im i bronili,
ze patrioci, kibice, dali duszpasterza, wysylali na pielgrzymki. Az ktos
pokazal, ze krol jest nagi, tzn. ze to jednak faszysci.
A teraz bedziemy mieli powtorzenie starej sztuczki z wyprowadzaniem
kozy. Wczesniej rozegrali ja ze szkodnikami i nieudacznikami typu
Waszczykowski, Macierewicz i Szyszko. A teraz bedzie druga odslona z
faszystami amatorami. Zostali wprowadzeni, sprawa sie wydala, wiec beda
z hukiem wyprowadzani. Rozejda sie plotki, ze prezes sie wkurwil i
suweren sie ucieszy, ze szeryf Zerro i policmajster Jojo wezma sie za
porzadek. Zrobia sondaz i przekrocza 50%! :-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2018-01-26 16:35:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 stycznia 2018 09:43:17 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
> do ONR. To bardzo patriotyczne. Już niedługo przez takich debili
> patriotyzm stanie się synonimem głupoty.

Dupa i Nowoczesność ;D
Po tym obciachu można ich tak chyba bez problemu nazywać...

4. Data: 2018-01-29 12:55:22

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> "Niektórzy uczestnicy "imprezy" mieli na sobie mundury Wehrmachtu czy
> SS, w tle można było usłyszeć nazistowskie marsze wojskowe. Nie zabrakło
> też flag III Rzeszy oraz "ołtarzyka" ku czci zbrodniarza z jego portretem.

6 lat musieli ich po lasach tropić?
Uff, udało się:)

Jak wpadli na ich trop? Czy to nie jest interesujące? Za peło to i w PL
koncertowali ci naziści (wielokrotnie), a za pisiorstwa po lasach muszą się chować?

Nu i jest małe podejrzenie spisku. Przeca pamiętamy jak podstawili "Diduszko
padł", czy jak TW Matka robił za żarliwego katolika pod pałacem w 2010r
i wołał "po ten krzyż musi przyjść co najmniej biskup".

5. Data: 2018-02-04 04:00:09

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W tym nie ma żadnego patryjotyzmu, mówi tak niespolonizowane buractwo, z braku
tożsamosci okrzykneli się prawdziwym polactwem i dostosowują pojęcia pod swój
wychodek. Daje tożsamość kultura a jak wiesz cham kultury nienawidzi po wartościuje
wady, gdy cham zadowolony oddaje się nadymaniu z próżnosci. Caly ten pis bolszewicki
obecnie powtarzający 68 rok z buractwem Polakami nie są. A to że oni uwielbiają
Hitlera i mundury to przez kościół katolicki, Adolf kojarzy się im z kultem siły
gdzie slabszych za pysk trzymasz i tego ich uczy kler, gdzie religie powstają w
czasach barbarzyństwa, gdzie kobiety, dzieci, słabszych, za pysk się trzyma, jest to
dzicz przedcywilizacyjna. Tym samym kler wspierał faszyzm w Hiszpanii, Portugali,
obalił demokracje we Włoszech z Musolinim, czy mordował w faszystowskiej Chorwacji
Serbów, prawdziwy katol to faszysta bo kult siły z czasów barbarzynstwa dominowania
innych takich wytwarza religia.

Pucz Dukaczewskiego?
Test obrazkowy, nie Rorschacha
Wywołać ducha - Philip Experiment