Idzie Wielkanoc

1. Data: 2019-03-18 10:01:35

Temat: Idzie Wielkanoc
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pasą się świnie
Choć czas szybko płynie
I każda przeminie
To szynka nie zginie

Z obory do rzeźni
Choć wciąż się szamota
Się rzeźnik uweźmie
Tam koniec żywota

O Świnio żalem okryta
Tyś ma przyjaciółka
Jeszcze trochę skryta
Lecz zdradzi Cię ma bułka

Z nieukrywanym żalem lecz i radością spotkania sie przy Wielkanocnym Stole
Zawiadamiam
że w ubiegły czwartek swe krótkie acz szczęśliwe życie skończyła
Gudzia Blondynka z rodu Zwisłouchych
Jej ciało zostało podzielone i w znacznej części zapeklowane w
oczekiwaniu na dalsze spotkania z Wielkim Masarzem.

Pozdr
Stefan

---
Avast.

2. Data: 2019-03-18 12:50:05

Temat: Re: Idzie Wielkanoc
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 10:01, stefan pisze:
> Pasą się świnie
> Choć czas szybko płynie
> I każda przeminie
> To szynka nie zginie
>
> Z obory do rzeźni
> Choć wciąż się szamota
> Się rzeźnik uweźmie
> Tam koniec żywota
>
> O Świnio żalem okryta
> Tyś ma przyjaciółka
> Jeszcze trochę skryta
> Lecz zdradzi Cię ma bułka

https://www.facebook.com/Oxino77/videos/632787863826
518/
:)

---
Avast.

3. Data: 2019-03-27 09:22:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> https://www.facebook.com/Oxino77/videos/632787863826
518/
> :)

W końcu przecież nie byłoby tej świnki wcale, gdyby nie człowiek.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-03-27 11:36:06

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar 2019 08:22:10 GMT, XL wrote:

518/

Kupa śmiechu...

> W końcu przecież nie byłoby tej świnki wcale, gdyby nie człowiek.

No brawo człowiek, stworzyłeś sobie świnkę i możesz z nią robić co chcesz,
no prawie Bóg!

https://www.aussiepigs.com/lucent

Roman Tyczka

5. Data: 2019-03-27 22:16:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

518/

> Kupa śmiechu...

> No brawo człowiek, stworzyłeś sobie świnkę i możesz z nią robić co chcesz,
> no prawie Bóg!

No mniej więcej. Byle z szacunkiem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-03-27 22:25:58

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-27 o 22:16, XL pisze:

518/

> No mniej więcej. Byle z szacunkiem.

Józuś zaganiaj go do koryta, ale delikatnie, świnia też stworzenie boże.
Naucz się wreszcie, jak chcesz posadę utrzymać. Świnia z miłościo
chowana dobre mięsko daje, a jak będziesz na nią krzyczał, nie daj Boże
widłami poganiał, to co? A ja nawet w kiełbasie zestresowaną świnię wyczuję.
Źródło: film U Pana Boga za piecem
pozdr
Stefan

7. Data: 2019-03-28 23:17:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> widłami poganiał, to co? A ja nawet w kiełbasie zestresowaną świnię wyczuję.

Znam, znam :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Naczynia z kamionki do kiszenia kapusty / ogórków
Re: Osad w winie
Re: Osad w winie - Sery twarde
świńskie przełyki