Idzie nowe

1. Data: 2018-08-20 19:17:04

Temat: Idzie nowe
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

A właściwie leci. Dzisiaj do mojego ogrodu przyleciała modliszka.

--
Jarek

2. Data: 2018-08-20 21:54:38

Temat: Re: Idzie nowe
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 19:17:06 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:
> A właściwie leci. Dzisiaj do mojego ogrodu przyleciała modliszka.

Czy to się je?

L.

3. Data: 2018-08-20 22:12:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty dopytuje się:

> Czy to się je?

Tak konkretnie, to był modliszek. Bo przyleciał, a modliszka chodzi
pieszo (poszerzyłem dzisiaj swoją wiedzę z entomologii). Więc się je.

--
Jarek

4. Data: 2018-08-21 10:50:37

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 22:12:12 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:
> Tak konkretnie, to był modliszek. Bo przyleciał, a modliszka chodzi
> pieszo (poszerzyłem dzisiaj swoją wiedzę z entomologii). Więc się je.

Jakby było tego więcej to można robić batony czy inne takie
modne pożywienie, świerszcze i karaluchy są już oklepane, ale jak Pan
wyjdziesz na rynek z modliszką, to klękajcie narody :]

L.

5. Data: 2018-08-27 11:42:30

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc się je.

Ale wcześniej trzeba "pobzykać", bo bez tego są niejadalni :)

hedera, korzenie
cięcie jabłoni po owocowaniu?
jak zabezpieczyć jabłka
Kiedy najlepiej podlewać trawę?