Ikselka!

1. Data: 2016-07-31 21:25:26

Temat: Ikselka!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten adres mailowy jest dobry? wysłałem na priv, niby poszło ale nikt się
nie odzywa.

2. Data: 2016-07-31 21:47:00

Temat: Re: Ikselka!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Jul 2016 21:25:26 +0200, pinokio napisał(a):

> Ten adres mailowy jest dobry? wysłałem na priv, niby poszło ale nikt się
> nie odzywa.

Dobry, ale rzadko zaglądam - zaraz zajrzę :-)

3. Data: 2016-07-31 22:39:23

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
> Ten adres mailowy jest dobry? wysłałem na priv, niby poszło ale nikt się
> nie odzywa.

A ode mnie dostałeś e-mail? Wysłałem na ten adres na wp.pl

--
Chiron

4. Data: 2016-08-01 03:35:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 22:39, Chiron pisze:
> A ode mnie dostałeś e-mail? Wysłałem na ten adres na wp.pl

Owszem dostałem maila, nawet parę maili odpisałem ale ponownego odpisu
nie otrzymałem -chciałem porozmawiać a zmianie w moim życiu

Chiron!
Magia istnieje naprawdę
Antychryst
Ali Agca następnym papieżem?
Polski "ciemnogród"? - ŚDM - weryfikacja i świadectwo :-)