Ile benzoesanu sodu można zjeść w ciągu miesiąca?

1. Data: 2007-10-11 21:13:12

Temat: Ile benzoesanu sodu można zjeść w ciągu miesiąca?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Ile benzoesanu sodu można zjeść w ciągu miesiąca i nie mieć skutkow
ubocznych?

To jest wszędzie. Nieźle się trzeba nachodzić żeby kupić coś bez
konserwantów.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2007-10-12 07:07:24

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński napisał(a):

> Ile benzoesanu sodu można zjeść w ciągu miesiąca i nie mieć skutkow
> ubocznych?

Najgorsze jest to, że w połączeniu z wit C przekształca się w
toksyczny i co za tym idzie rakotwórczy benzen.

j.

3. Data: 2007-10-13 17:18:07

Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński napisał:
> Ile benzoesanu sodu można zjeść w ciągu miesiąca i nie mieć skutkow
> ubocznych?
>
> To jest wszędzie.

Dziwne, nie zauważyłem ani w marchewce ani w boczku (surowym).

> Nieźle się trzeba nachodzić żeby kupić coś bez konserwantów.

Zależy gdzie chodzisz (czytaj: co kupujesz i co jesz).

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

4. Data: 2007-10-14 10:59:48

Od: "krzys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze jest to, że w połączeniu z wit C przekształca się w
> toksyczny i co za tym idzie rakotwórczy benzen.
>
> j.

mhm najgorsze to jest cos innego a mianowicie to, że dawki benzoesanu zwykle
sa poprzekraczane i to znacznie a wiem to na pewno :(

5. Data: 2007-10-14 17:54:06

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2007 23:13:12 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Ile benzoesanu sodu można zjeść w ciągu miesiąca i nie mieć skutkow
> ubocznych?
>
> To jest wszędzie. Nieźle się trzeba nachodzić żeby kupić coś bez
> konserwantów.
tak, trzeba by poszukać danych statystycznych Chińczyków, bo zdaje się,
że oni dodają to do wszystkiego...

--
radek

6. Data: 2007-10-14 18:14:00

Od: "krzys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mhm jak by kiedys ktos napisal ksiązke pod tytułem
"byłem technologiem w duzym zakładzie"
to tak ksiazka pobiła by sprzedaża ksiazke pt "byłem ksiedzem " :)
albo inne mega sensacje
:)

7. Data: 2007-10-21 12:58:34

Od: Łukasz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "byłem technologiem w duzym zakładzie"
> to tak ksiazka pobiła by sprzedaża ksiazke pt "byłem ksiedzem " :)

Wkrótce kilka milionów ludzi zagłodziłoby się na śmierć ;)
albo umarła na zawał ze stresu spowodowanego jedzeniem ;)

8. Data: 2007-10-21 16:40:38

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "krzys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> Wkrótce kilka milionów ludzi zagłodziłoby się na śmierć ;)
> albo umarła na zawał ze stresu spowodowanego jedzeniem ;)

cóż, to nie ma już nic innego zdrowego do jedzenia
albo nie można odrzucić szkodliwych substancji
ps.
cóż to za różnica czy się zagłodzą czy padną
na "cywilizacje"
statystycznie nic się nie zmieni
tylko koszta będą znacznie niższe

9. Data: 2007-10-25 16:18:31

Od: "Wojciech Szczepankiewicz" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze jest to, że w połączeniu z wit C przekształca się w
> toksyczny i co za tym idzie rakotwórczy benzen.

Skąd taka durna informacja?

Wojtek

10. Data: 2007-10-25 16:53:37

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Szczepankiewicz napisał(a):

> Skąd taka durna informacja?

Sprecyzuj durność tejże.

j.

dieta cud
"Optymalni" naprawiają świat (znowu...)
Za co Walesa kocha Kwasniewskiego
Z cyklu: "I <<dr>> Kwasniewskie ZNOWU miał rację" :-))
"Śmiertelna epidemia otyłości"