Ile czasu organizm "trawi" płyny ? :P

1. Data: 2005-02-05 00:06:32

Temat: Ile czasu organizm "trawi" płyny ? :P
Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc od jakiegoś czasu, sam nawet nie wiem od jakiego zaraz po
spożyciu jakiegoś napoju ( nie, nie jest to alkohol ) prawie odrazu lecę
do łazienki. Nie mija godzina a już muszę się "wysiusiać" :P
Pozatym przez ostatni czas ( tak z pare miechów już ) muszę duuuużo pić,
w zimie to jest nawet do 5 litrów... Przy siedzieniu przy kompie i
wykonywaniu zwykłych codziennych obowiązków, chodzenie do szkoły etc,
itp... :P Więc ! Czy to nienormalne ? Czy powienienem iść z tym do
lekarza ? Miałem robione badanie moczu ostatnio... hmm... pod koniec
października... Trochę dawno, może warto zobić teraz mocz i krew ?
(badanie)
Wie ktoś czy to nie jest jakieś zapalenie... pęcherza ?
Albo czy jakieś świństwo się do mnie nie przyplętało ?
Ile godzin średnio wynosi "trawienie" płynów ?

2. Data: 2005-02-05 08:22:41

Temat: Re: Ile czasu organizm "trawi" płyny ? :P
Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "unnamed" <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozatym przez ostatni czas ( tak z pare miechów już ) muszę duuuużo pić,
> w zimie to jest nawet do 5 litrów... Przy siedzieniu przy kompie i

jest wiele przyczyn.

mozesz miec np. cukrzyce

polecam wizyte u lekarza

K.

3. Data: 2005-02-05 09:44:21

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

K wrote:

> jest wiele przyczyn.
>
> mozesz miec np. cukrzyce
>
> polecam wizyte u lekarza

szczerze mówiąc, to mi przyszła do głoway moczówka prosta, wywoływana
niedoborem wazopresyny...

ale to tylko taki domysł..:)

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

4. Data: 2005-02-06 11:09:05

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> szczerze mówiąc, to mi przyszła do głoway moczówka prosta, wywoływana
> niedoborem wazopresyny...

statystycznie o wiele czesciej zdarza sie cukrzyca, niz moczowka prosta.. :)

K.

5. Data: 2005-02-06 18:02:45

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> spożyciu jakiegoś napoju ( nie, nie jest to alkohol ) prawie odrazu lecę
> do łazienki. Nie mija godzina a już muszę się "wysiusiać" :P

he he - to i tak dlugo dajesz rade. ja mam wrazenie, ze przelyk mam
polaczony bezposrednio z pecherzem, a do picia piwa to niemalze pampers jest
mi potrzebny albo bliskie sasiedztwo wc. zrobilam duzo badan, zeby od kilku
lekarzy uslyszec, ze nic sie nie da zrobic...ze taka uroda mojego
pecherza...uciazliwe to jest, bo kilka godzin przed wyjsciem z pracy czy
pojsciem do kina nie moge pic. w lato to koszmar, bo w pusky sucho:(

6. Data: 2005-02-07 11:23:39

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> statystycznie o wiele czesciej zdarza sie cukrzyca, niz moczowka prosta..
:)

Jakie badanie potrafi wykazać, że to cukrzyca ?
Od jakiegoś czasu mam podobne objawy, ale urolog stwierdził że to zakarzenie
bakteriami. Leczęsię od trzech tygodni, ale objawy jakoś nie ustępują.

si.

7. Data: 2005-02-07 13:14:09

Od: grzesiek <ws_rogerg@_wspak_gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

> Ile godzin średnio wynosi "trawienie" płynów ?

U mnie ok. 20 minut.

Nie jestem lekarzem, ale kiedyś miałem kamienie w pęcherzu, i
"przepychałem je".
Wypicie ok litra wody na raz, spowodowało kolosalną potrzebę oddania moczu
po ok.
20 minutach.
Dodam, że wydawało mi się, że czuję jak ta woda przepływa mi w krwiobiegu,
głównie w rękach i nogach.

Pozdrawiam,
Grzesiek.

--
http://www.attac.pl
GG:2406828

8. Data: 2005-02-07 14:06:01

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "si" <n...@n...no> napisał w wiadomości

> Jakie badanie potrafi wykazać, że to cukrzyca ?

badanie cukru z krwi na czczo. jak wyjdzie ponad norme, to badanie krzywej
cukrowej z krwi - tez trzeba przyjsc na czczo.

> Od jakiegoś czasu mam podobne objawy, ale urolog stwierdził że to
zakarzenie
> bakteriami. Leczęsię od trzech tygodni, ale objawy jakoś nie ustępują.

no to chyba masz odpowiedz...

9. Data: 2005-02-08 06:30:28

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> zakarzenie
>
> no to chyba masz odpowiedz...

Hm... no nie do końca, brałem na początku Cipronex, teraz Furaginum, ale
jakoś nie widzę, aby objawy ustępowały.
Nie wiem, czy ta chroba tak długo trwa, czy lekarz złą diagnozę postawił
(nie zlecił żadnych badań).
Zrobił mi tylko badanie "per rectum", posłuchał co mam do powiedzenia i na
tej podstawie stwierdził co mi dolega (może zasugerowany diagnozą postawioną
wcześniej przez lekarza ogólnego).

si

aaa_kaja
Jakie owoce zawierają najmniej cukru ?
zelazo
Pytanie ginekologiczne
Czesto oddawanie moczu - urolog uwaza, ze to normalne