Ile dni pszed badaniami nie należy...

1. Data: 2018-01-05 16:51:26

Temat: Ile dni pszed badaniami nie należy...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile dni pszed badaniami
związanymi z wirusami
nie należy brać leku antywirusowego (haskovir zawierający acyklowir) ?
a ile dni nie należy pić ziułek o podobnym działaniu?
Czego jeszcze nie należy robić?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2018-01-05 20:44:27

Temat: [OT] Ile dni pszed badaniami nie należy...
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nie wiem, ale zdrowia! zdrowia! i zdrowia!
przyda się w walce z tymi "konowałami"...

3. Data: 2018-02-09 22:38:21

Temat: Re: Ile dni pszed badaniami nie należy...
Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotko,
daj sobie spokój z Twoją nową ortografią.
Mimo dużego szacunku do Ciebie, czytając Twoje teksty,
automatycznie nasuwa mi się: "co za debil to pisze?"
A to Stokrotka.
Pozdrowienia
Tomasz

4. Data: 2018-02-10 08:53:59

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> daj sobie spokój z Twoją nową ortografią.

Nie mam mowy.
Ale postaram się zbliżyć do tradycji.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

cóż...
taktyka
alkohol
Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia
miłość z litości