Ile dni pszed badaniami nie należy...

1. Data: 2018-01-05 16:51:26

Temat: Ile dni pszed badaniami nie należy...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile dni pszed badaniami
związanymi z wirusami
nie należy brać leku antywirusowego (haskovir zawierający acyklowir) ?
a ile dni nie należy pić ziułek o podobnym działaniu?
Czego jeszcze nie należy robić?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2018-01-05 20:44:27

Temat: [OT] Ile dni pszed badaniami nie należy...
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nie wiem, ale zdrowia! zdrowia! i zdrowia!
przyda się w walce z tymi "konowałami"...

cóż...
taktyka
alkohol
Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia
Uwaga chirurg-naczyniowiec Olejczyk Michał Katowice ul. Graniczna.