Ile kosztuje budowa domu?

1. Data: 2008-02-06 08:41:06

Temat: Ile kosztuje budowa domu?
Od: MK <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile tak naprawde kosztuje budowa domu - miejscowosc 60tys, Dolny Slask?

Uzbrojona dzialka budowlana gdzie dom bedzie budowany kosztuje ok.
100tys zl.
Budowa domu 80m2 to wedlug strony http://budujemy-dom.enieruchomosci.pl/
(stan developerski) ok. 150tys.
Jakie koszty bede musial jeszcze poniesc by moc w domku zamieszkac?

Byc moze czesc prac wykonam wlasnym silami by obnizyc koszty

2. Data: 2008-02-06 09:59:46

Temat: Re: Ile kosztuje budowa domu?
Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

80m2 to dosc maly domek. Mysle ze jak dolozysz jeszcze z 50tys. to
wystarczy.

Usjwo

3. Data: 2008-02-06 10:05:35

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <u...@g...pl> napisal w wiadomosci
g.googlegroups.com...
> 80m2 to dosc maly domek. Mysle ze jak dolozysz jeszcze z 50tys. to
> wystarczy.

optymista

mnie wykonczenie mieszkania ( co najwyzej sredni standard ) - 70 m2
kosztowalo sporo wiecej ( Dolny Slask - Wroclaw )

4. Data: 2008-02-06 10:11:32

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Uzytkownik* takie rzeczy gada:
> 80m2 to dosc maly domek. Mysle ze jak dolozysz jeszcze z 50tys. to
> wystarczy.

Na wyposazenie kuchni (meble + sprzet) i na lazienke... no moze jeszcze na
kominek starczy ;)

Moja szklana kula waha sie od 100 do 150 tys przy srednich wymaganiach.

--
Pozdrawiam,
*gdaMa*

5. Data: 2008-02-06 10:15:45

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "MK" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Jakie koszty bede musial jeszcze poniesc by moc w domku zamieszkac?
>
> Byc moze czesc prac wykonam wlasnym silami by obnizyc koszty

Budowa domu do stanu develeperskiego - ok 200 tys ( pewnie w 180 tys sie
zmiescisz ale w tych 150 tys moze byc ciezko )
Wykonczeniowka - tutaj trudno powiedziec bo rozrzut bedzie olbrzymi w
zaleznosci od materialow - ale moim zdaniem ( swieze doswiadczenia
budowlane ) w 50 tys podanych przez usjwo bedzie ciezko sie zmiescic - no
chyba ze wszystko z najnizszych polek

Ja bym przyjal z bezpiecznym zapasem tak z 80 tys na wykonczenie

6. Data: 2008-02-06 10:28:12

Od: MK <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mb wrote:
> [...]
> chyba ze wszystko z najnizszych polek
>
> Ja bym przyjal z bezpiecznym zapasem tak z 80 tys na wykonczenie

Dzieki za odpowiedz.
Na stronach mozna wyczytac ze 80m2 stan developerski to koszt
ok.120tyszl, 90m2 to ok 150zl (bez podpiwniczenia i garazu), ale tak
naprawde koszty beda wieksze ?

Ja w roku 2006/2007 mialem remontowane mieszkanie 60m2. Wszystkie
sciany, nowe podlogi(panele/plytki), nowe okna, dzwi, lazienka, kuchania
- koszt z kuchnia pod zabudowe 50tys. zl

7. Data: 2008-02-06 11:19:38

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na stronach mozna wyczytac ze 80m2 stan developerski to koszt ok.120tyszl,
> 90m2 to ok 150zl (bez podpiwniczenia i garazu), ale tak naprawde koszty
> beda wieksze ?

Mnie zycie nauczylo ze takie wyliczenia nie sa do konca wiarygodne
Zreszta, zawsze lepiej przyjac sobie zapas - ja przyjalem sobie spory w
stosunku do roznych takich czasopismowych wyliczen a i tak okazal sie zbyt
maly :-)
Budowa domu to jedna wielka niespodzianka, z reguly in minus

> sciany, nowe podlogi(panele/plytki), nowe okna, dzwi, lazienka, kuchania -
> koszt z kuchnia pod zabudowe 50tys. zl

To w takim razie policz sobie tak samo od metra i dodaj 15 % na wzrost cen i
powinno Ci wyjsc w takim samym standardzie

8. Data: 2008-02-06 11:52:11

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mb" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> mnie wykonczenie mieszkania ( co najwyzej sredni standard ) - 70 m2 kosztowalo
> sporo wiecej ( Dolny Slask - Wroclaw )
zależy czy ma czas i umiejętności - mój sąsiad wykończeniówke robi sam i
zaoszczędza kupe kasy na robociźnie

9. Data: 2008-02-06 11:57:41

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mb" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> zależy czy ma czas i umiejętności - mój sąsiad wykończeniówke robi sam i
> zaoszczędza kupe kasy na robociźnie
oczywiscie - jesli sie robi samemu to koszt znacznie spada ( robocizna to
dobre 30 - 40 % kosztow )

10. Data: 2008-02-06 12:11:01

Od: MK <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mb wrote:
> Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> oczywiscie - jesli sie robi samemu to koszt znacznie spada ( robocizna to
> dobre 30 - 40 % kosztow )

Wychodzi cos ok. 300tys zl(przyjmujac zapas). Dzialka(100tys) +
dom(200tys). Sprzedaje mieszkanie z tego bedzie ok. 100tys zl. na
wykonczenie. 400tys za domek 90m2, w miescie gdzie mieszkam na rynku
wtornym chca za taki ok. 600tys :)

Jak "odzapaszyc" lodówke ?
Gdzie w Wawie kupie welne - koldra/koc - do poscieli?
Ramki Sistena Life legrand - gdzie kupic???
koszt chemii do parkietu
Drzwi przesuwne do szafy z lustrem - pytanie