Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo

21. Data: 2005-04-07 20:34:14

Temat: Re: Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d33smk$cmg$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "elizunia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Elizunia, nie zwracaj uwagi na posty OptyKrysi. Ona wyzdrowiala z
> przyczyn religijnych i nie jest w stanie tego zrozumiec, chociaz juz
> raz jej to tlumaczylem jak dziecku. D"O" jest szkodzilwa i OptyKrysia
> zarabia na niej.

Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.

Krystyna

22. Data: 2005-04-09 17:24:53

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Krystyna*Opty* pisze:

> ???

"Drapieżniki jedzą o wiele rzadziej, ale jednocześnie ich posiłki są
bardziej treściwe i wysokokaloryczne (nie wspomnę o ich wyższej
inteligencji i sprawności od roślinożerców)."

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

23. Data: 2005-04-09 17:39:34

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur w wiadomości news:slrnd5g3v7.k1d.mija.szybko@r.a.pl pisze:

> "Drapieżniki jedzą o wiele rzadziej, ale jednocześnie ich posiłki są
> bardziej treściwe i wysokokaloryczne (nie wspomnę o ich wyższej
> inteligencji i sprawności od roślinożerców)."

Pazury i kly to moze nie, ale sprawnosc i inteligencja z pewnoscia ;)

24. Data: 2005-04-09 21:12:15

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości news:d3942n$l3u$1@inews.gazeta.pl...

> Pazury i kly to moze nie, ale sprawnosc i inteligencja z pewnoscia ;)

U Ciebie za to jak widać spada wszystko ;)

Slawek
P.S.
pazurki nie łamią sie na klawiaturze ???;)

25. Data: 2005-04-10 10:16:24

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rywin11" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ile posiłkow dziennie najlepiej jesc. Jak długie powinny byc przerwy
miedzy
> posiłkami?
> Zakładając że spię 8 godzin i nie należy jesc pozniej niz 2 h przed snem
> robi się 10 godzin nie jedzenia.

Jaja sobie robisz? Organizm ludzki jest przystosowany do niejedzenia przez
kilka dni...

Pozdrawiam!

26. Data: 2005-04-26 11:02:21

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile posiłkow dziennie najlepiej jesc. Jak długie powinny byc przerwy miedzy
> posiłkami?
> Zakładając że spię 8 godzin i nie należy jesc pozniej niz 2 h przed snem to
> robi się 10 godzin nie jedzenia. Poniewaz jestem trochę za szczupły
> zastanawiam się nad podjadaniem przed snem i moze w nocy Czy to rozsądne?

Jest to sprawa bardzo indywidualna i musisz po prostu sprawdzić, co Ci lepiej
leży. Ja nie jadłam już od 576 godzin i czuję się bardzo dobrze. Myślę, że 10
godzin to niewiele. ;-))
Pzdr.

dietetyk z Trójmiasta
skuteczne i sprawdzone
pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)
Alveo
jak szybko schudnąc