Ile powinni zarabiać lekarze?

1. Data: 2005-02-05 17:46:45

Temat: Ile powinni zarabiać lekarze?
Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem jak myślicie - ile powinni zarabiać lekarze?
- rodzinny
- w szpitalu
- dentysta

???

2. Data: 2005-02-05 18:45:15

Temat: Re: Ile powinni zarabiać lekarze?
Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ciekaw jestem jak myślicie - ile powinni zarabiać lekarze?
> - rodzinny
> - w szpitalu
> - dentysta
>
> ???

Duzo i proporcjonalnie do swojej wiedzy.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

3. Data: 2005-02-05 18:56:33

Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ciekaw jestem jak myślicie - ile powinni zarabiać lekarze?
> [...]

godziwie, ale tyle zeby sie nie klocilo z normami krajowymi. powiedzmy 1.5
krajowej wystarczyloby. U nas jedni zarabiaja baardzo duzo inni bardzo malo.
Lekarz na najwyzszym stanowisku nie powinien miec 2x wiecej jak na
najnizszym. Tak jest na zachodzie i jest normalnie tymczasem u nas dyrektor
kliniki ma bardzo duzo a jego podwladni smieszne grosze.

4. Data: 2005-02-05 19:01:27

Od: ryhoo <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doxent napisał(a):

> godziwie, ale tyle zeby sie nie klocilo[....]

Myśle, że głupawy parlamentarzysta /mało skuteczny/ a często oszust
nigdy nie powinien mieć większego wynagrodzenia od dobrego skutecznego i
sumiennego lekarza.

--
ryhoo r.sos_PieS_gazeta.pl
____________________

5. Data: 2005-02-05 19:48:18

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adekwatnie do posiadanej wiedzy i umiejętności i chociażby tego przez co
musieli przejśc na studiach i zaraz po nich.

M. - studentka ;)

6. Data: 2005-02-05 20:01:22

Od: adderek <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

news.man.szczecin.pl napisał(a):
> Ciekaw jestem jak myślicie - ile powinni zarabiać lekarze?
> - rodzinny
> - w szpitalu
> - dentysta

Moja niefachowa opinia:

Adekwatnie do:
-posiadanej wiedzy
-doswiadczenia (chociaz to nie powinno byc az tak znaczace)
-okresu zycia ktory poswiecili na studia
-ilosci godzin spedzanych w tygodniu w pracy
-rodzaju wykonywanej pracy
-sredniej placy w PL

I nie powinni zarabiac mniej niz:
-urzedas
-polityk
-wojskowy/policjant/itp.

Przy obecnej sytuacji w PL to moze ja bym proponowal:
- rodzinny od 2000 do 4000 zl / miesiac
- w szpitalu.... a czy dentysta/rodzinny nie moze siedziec w szpitalu?
- dentysta okolo 2000 do 3000 zl/miesiac

7. Data: 2005-02-05 20:06:34

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Adekwatnie do posiadanej wiedzy i umiejętności i chociażby tego przez co
> musieli przejśc na studiach i zaraz po nich.
>

> M. - studentka ;)

to znaczy ile? 2000 3000 8000 a może 40000 ?

8. Data: 2005-02-05 21:07:54

Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doxent wrote:

> [...]
> najnizszym. Tak jest na zachodzie i jest normalnie tymczasem u nas dyrektor
> kliniki ma bardzo duzo a jego podwladni smieszne grosze.

Hm, to jakoś mało motywujące .
Skąd wziąłeś to "Lekarz na najwyzszym stanowisku nie powinien miec 2x
wiecej jak na najnizszym" ?
Zarobki brutto lekarzy z górnego pułapu w USA przewyższają zarobki
prezydenta USA 2-3 krotnie. Oczywiści trzeba pomiętać , że ubezpieczene
pochłonie dużą część zarobku brutto ale i tak na rękę zostaje niezła kasa.
IMHO w POlsce średnią krajową brutto jako pensje podstawową powinien
zarabiac lekarz na starcie - czyli na stażu.
Pensja brutto (etat) lekarza ze specjalizacją powinna zaczynać sie od 2x
średniej krajowej (czyli circa 5000zł).

Vlad

9. Data: 2005-02-05 21:58:17

Od: "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - rodzinny od 2000 do 4000 zl / miesiac
> - w szpitalu.... a czy dentysta/rodzinny nie moze siedziec w szpitalu?
> - dentysta okolo 2000 do 3000 zl/miesiac

2000 to zdecydowanie za mało... To wręcz śmieszne pieniądze, banalne, za to
co trzeba przejść przez 6 lat na studiach i potem....

10. Data: 2005-02-05 22:00:49

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy czasem jedyna podstawą do odpowiedzi na to pytanie nie jest: " tyle,
ile skłonni im są zapłacic za ich usługi ich pacjenci"?:)

-
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

Krew w spermie
Gdzie ?
kompleksowe badanie zdrowia
Wada zgryzu