Ile schnie gips?

1. Data: 2004-07-02 11:22:01

Temat: Ile schnie gips?
Od: "aloha" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio przy okazji zabudowywania wneki fachowcy uzupelnili pare luk w
scianie gipsem. Po pomalowaniu tego na bialo wychodza żołte plamy. wg
fachowcow jak gips dobrze podeschnie to tzreba jeszcze raz pomalowac i bedzie
ok. I tak sie teraz zastanawiam, bo czeka mnie lada moment malowanie jednego
z pokoi na bialo, i tam tez przydaloby sie w niektorych miejsach podgipsowac
ubytki, na ile wczesniej powinnam polozyc gips zeby takie plamy potem nie
wyskakiwaly. A może znacie inne rozwiązanie niż gips?

bede wdzieczna za sugestie

aloha

1. Data: 2004-07-02 15:33:44

Temat: Re: Ile schnie gips?
Od: "Pierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

uwazam ze 24 godz maksymalnie
sa gipsy ktore schna szybciej

Pierre

cc3ggp$qld$...@i...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-07-02 18:24:16

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czas schnięcia zalezy od grubości warstwy i wilgotności powietrza. Suchy jest
biały. Tomek

1. Data: 2004-07-02 20:09:51

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Po pomalowaniu tego na bialo wychodza żołte plamy.

Proszę nanieść warstwę ,,UNIGRUNTU,,na podgipsowane fragmenty ścian-przed
malowaniem - żółtych plam nie będzie.

1. Data: 2004-07-03 12:38:42

Od: "aloha" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@i...pl napisał(a):

> Po pomalowaniu tego na bialo wychodza żołte plamy.
>
> Proszę nanieść warstwę ,,UNIGRUNTU,,na podgipsowane fragmenty ścian-przed
> malowaniem - żółtych plam nie będzie.

dzieki za rade

pozdrawiam

Ania

grzejniki
slup energetyczny w ogrodzie
Pytanie
ubezpieczenie mieszkania a kredyt hipoteczny
Lodówki