Ile wody do ryżu?

11. Data: 2008-04-21 10:58:15

Temat: Re: Ile wody do ryżu?
Od: "akiloni" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki! Wydawało mi się, że da się to dokladnie okreslic , ale
> jednak ryż jest różnisty (czyt. ryżniasty :)

bo to jest tak, że metod gotowania ryżu jest parę i Twoje pytanie było
bardzo mało precyzyjne, poszukaj w archiwum,.... jest parę dobrych sposobów
( kiedyś studenka opisywała jak koleżanka z Afryki ich uczyła na akademiku )
jak ugotować ryż pod konkretne danie.
az

12. Data: 2008-04-21 17:25:02

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax pisze:
[...]
> Dzieki! Wydawało mi się, że da się to dokladnie okreslic , ale jednak
> ryż jest różnisty (czyt. ryżniasty :)

Gdybyś napisał jedno zdanie więcej lub w temacie: jak gotujecie ryż?*
;-)
--
pozdr. Jerzy
*To się nazywa sztuka zadawania celnych pytań.

13. Data: 2008-04-22 15:11:39

Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdecydowanie 1 częć ryżu : 2 części wody

Eee tam. zdecydowanie ;)
Zalezy jak lubisz i jaki efekt chesz osiągnąc. Ja nie lubie jak mi ryz
spada z widelca i wole bardziej klejacy. Daję wtedy 2,5 szklanki wody na
szklanke ryzu. gotuje aż ryż wchłonie wode, a wtedy wkładam pod pierzyne
na pół godziny. Dla mnie wtedy jest taki jak lubię ;)

--
Sławomir Jan Marusiński
Gdańsk. GG 5420750

14. Data: 2008-04-25 04:22:51

Od: Szymuś <pwid_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tak zdecydowanie. Zależy jaki ryż wkładamy i jaki chcemy wyjąć :) Ja
leję od 2 do 2,5 raza wody.

15. Data: 2008-04-30 15:01:48

Od: TikiStasiu <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Adax pisze:
> Witam, jestem laikiem i zawsze mam z tym problem. Ile wlasciwie
> objetosciowo nalezy wlac wody do garnka na 1 objetosc ryzu? Zwykly bialy
> ryz ze sklepu w torbie 1kg :) pozdrowionka

ty durniu ile masz lat?
2 części wody na 1 część ryżu
1. płukasz szklankę ryżu na sitku
wrzucasz do garnka