Ile zuzywacie pradu rocznie ?

1. Data: 2016-01-01 10:13:08

Temat: Ile zuzywacie pradu rocznie ?
Od: psikus <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, napiszcie jaki metraz co i jak dlugo chodzi itd

2. Data: 2016-01-01 15:39:10

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw przedstaw swoje dane. Najbardziej interesuje mnie ile pradu zuzyuwa u Ciebie
drugi kinkiet w przedpokoju.

Od dluzszego czasu czekam az ktos spyta czy mozna prac papier toaletowy. Po pytaniu
jakie zadales czuje ze niedlugo sie doczekam.

3. Data: 2016-01-02 08:03:56

Temat: Re: Ile zuzywacie pradu rocznie ?
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Od dluzszego czasu czekam az ktos spyta czy mozna prac papier toaletowy. Po pytaniu
jakie zadales czuje ze niedlugo sie doczekam.

Jak prać papier toaletowy?

4. Data: 2016-01-05 11:55:18

Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 01/02/2016 08:03 AM, wolim wrote:
> Jak prać papier toaletowy?

Zdaje się, że zwykłego się nie da, potrzeba papier toaletowy
wielorazowego użytku, np. taki: http://living.wallypop.net/wipes.html -
można zrobić samodzielnie.

Re: Podłoga odporna na zalanie?
nieuzasadnione wzrosty ciśnienia na piecu i ucieczka wody przelewem
Oczyszczacz powietrza?
automat odswiezajacy, ale...
Re: Zawory "inteligentne" do kaliryferow