Imigranci

91. Data: 2018-10-23 20:45:13

Temat: Re: Imigranci
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 20:12, XL pisze:

> Oczywiście, że (ze względu na poglądy polityczne) dyskryminacja będzie -
> nie dopuszczamy wszelkiego lewactwa oraz wrogów politycznych Polski. Z
> pozostałymi potrafimy znaleźć konsensus dla Polski.

Będziecie wsadzać do obozów koncentracyjnych?

> Każdy, kto chce BYĆ POLAKIEM ma z nami po drodze.

LOL :)
Pod warunkiem, że jest katolikiem, biały i nie jest homo.

> Wiele wymagasz. Na pewno będziemy dyskryminować wrogów Polski,

Czyli faszystów, rasiatów i fanatyków religijnych?

> przestępców
> i islamistów.

Dlaczego tylko istlamistów? W Polsce to margines. Największymi wrogami
Polski są katolicy. Nikt tak nie doi Polski z kasy jak funkcjonariusze
watykańscy.

> To może jednak zanieś swoj głos do takiej partii, która NIKOGO Z NICH nie
> dyskryminuje. Chętnie dowiem się, która to.

A kto ci broni dowiedzieć się samodzielnie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

92. Data: 2018-10-23 20:46:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 20:14, XL pisze:

> O co chodzi ,,antyszczepionkowcom"?

A czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

93. Data: 2018-10-23 22:01:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> watykańscy.

> A kto ci broni dowiedzieć się samodzielnie?

Może ,,antyszczepionkowcy"?

--
XL

94. Data: 2018-10-23 22:04:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A czego nie rozumiesz?

A czego się obawiasz?

To o co chodzi tym ,,antyszczepionkowcom"?
--
XL

95. Data: 2018-10-24 17:05:26

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 18:21, Kviat pisze:

> No trochę tak :)
> Ale wiesz, że za czasów matki boskiej nie było aparatów fotograficznych?
> Czy znowu cię zaskoczyłem?

Proszę o definicję tego "trochę".
Nie było na papierze fotograficznym - wizerunki były dziełem malarzy na
innych podkładkach.
Nie, nie zaskoczyłeś.

> Dobre :)
>
> Po KULu? Broń cię panie boże :)

Nazwa czy gatunek pralni mózgów nieważny, absolwenta i tak należy
oceniać  po poziomie oszołomstwa jaki się wynosi po odbytych "naukach".

> Sygnał GPS skąd się bierze, nie? Magia?
> No to teraz już nie wiem. Jest ten kosmos, czy nie ma?
> GPS jest, ale kosmosu nie ma?

Mam ci wytłumaczyć? Bardzo chętnie, ale raczej na innej grupie.

> Czyli mówisz, że nie wiesz jaki kształt ma Ziemia?
> :):):)

Jasne że nie dałbym za tą wiedzę głowy.

> Czyli Hawajów też nie ma?! I Kartuz?
> Ale mnie oszukali...

Oszukali cię także z tym że Atlantyda nie istnieje, sam widzisz że nie
warto robić mądrych min przy cudzych mądrościach.

> Nie. Takich nie było. Chodzenie po wodzie nie jest możliwe.
> Rozmawiamy o rzeczywistości, a nie o mitach.

Skąd te skrajności u ciebie, w jedno wierzysz bez zastrzeżeń dałbyś się
za to pokrajać mimo tego że i to pozostaje w sferze wiary, innych
wierzących w co innego najchętniej byś kamieniował? Czy aby tobie nie
trzeba do doktora?

> Chorzy ludzie różne rzeczy widzą. Bo są chorzy.
> Ludzie zdrowi wiedzą, że nie ma fotografii matki boskiej, bo wtedy nie
> było aparatów fotograficznych.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Źle to powiedziałem - wierzą że kobieta z fotki, namalowanego obrazka,
rzeźba  itd to Matka Boska.

96. Data: 2018-10-24 17:08:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 14:21, Kviat pisze:

> "Odmowa wykonywania poleceń sobie wydawanych"
>
> Tego nie rozumiem. Mam podkreślić wężykiem?
> To jeszcze raz: sam sobie wydał polecenie, czy boss mu wydał polecenie?

Nie napisałem "sobie samemu wydawanych". Popraw jak to powinno brzmieć.

> Widzę właśnie... LOL :)

Ja też - nigdy nie odnosisz się do zdania tylko wyciągasz z kontekstu
słowo dwa i coś tam pieprzycie o tym co wam w tej chwili siedzi w głowie.

> Ze śmiechem jest tak, że niektóre głupoty do pewnego momentu są
> zabawne. Potem stają się żenujące i przestają bawić.

Nie masz prawa nawet gadać o wolności, jest to pojęcie którego zupełnie
nie rozumiesz.

> Nieznajomość kształtu Ziemi, to nie jest wolność. To zwykła głupota.

Orzekł inkwizytor.  Dzisiejszego Wolnomyśliciela na stos czy tylko
wyklęcie?

> O czym ty bredzisz?
> Jako szef chciałbym mieć zdrowego pracownika, a nie takiego, co przez
> watę szklaną pluje krwią i więcej czasu spędza w szpitalu zamiast w
> pracy.

O tym o czym ty nawet nie masz pojęcia - o wolności.

> Czyli jak biedak, to ma się cieszyć, że ktoś mu dał robotę za michę
> ryżu przy wacie szklanej.
> Jak ty coś pierdolniesz...
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

I znowu coś zakiełkowało w głowie, i zaraz przypisujesz to mi. Po miskę
ryżu filipińczyk nie musi jeździć do Emiratów aby tam watę ciąć,.

97. Data: 2018-10-24 17:09:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 17:45, silvio balconetti pisze:

> Bylem w okolicach (Ekwador i Kostaryka), a Wenezuela interesuje sie z
> powodu "ciekawego" eksperymentu jak mozna z bogatego kraju (najwieksze
> podobno zasoby ropy na swiecie) zrobic nedzarza i producenta
> emigrantow (2.3 mln).
> "Kontrowersje" mozna przesledzic na vlogu Bartka Czukiewskiego "Bez
> planu" oraz na https://dolartoday.com/
>
> W lipcu 2010 roku dolar amerykanski stal tam po 7.97 boliwarow, w
> polowie sierpnia 2018 byl po 4,1 mln, zrobili denominacje, skreslili
> piec zer i teraz jest juz po 175 nowych boliwarow czyli jakby dwa razy
> [...]

"Bogaty kraj"? Ponad 80% powierzchni kraju w rękach kilku rodzin, a
setki tysięcy Wenezuelczyków się gnieździ w lepiankach na łasce
dzierżawcy? To niby miało obrazować bogactwo tego kraju? Co im po ropie
skoro zyski z niej trafiały nie do lepianek w Caracas a do NY na Wall
Street?

98. Data: 2018-10-24 17:32:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 17:05, Trybun pisze:

> Proszę o definicję tego "trochę".

Ironii nie zrozumiałeś...

> Nie było na papierze fotograficznym - wizerunki były dziełem malarzy na
> innych podkładkach.

No faktycznie, to to samo co zdjęcie. (<--- to był sarkazm!)

https://www.telegraph.co.uk/content/dam/luxury/2018/
03/05/Lot-7-Pablo-Picasso_trans_NvBQzQNjv4BqGuA9eGIf
qop_MVWPxTukY_nlcj6MN3V9O8XUQMTlGAg.jpg?imwidth=450

http://dinoanimals.pl/wp-content/uploads/2015/06/Smo
k_13.jpg

> Mam ci wytłumaczyć? Bardzo chętnie, ale raczej na innej grupie.

Dlaczego na innej? Wstydzisz się?

> Jasne że nie dałbym za tą wiedzę głowy.

Czyli nas oszukują? Spisek, tak?

> Oszukali cię także

Nie ma Kartuz... jakie to smutne.
Czyli w promieniu ilu kilometrów od twojego domu świat istnieje?
Po ilu kilometrach uznajesz, że to oszustwo?

> z tym że Atlantyda nie istnieje,

LOL :)
Robi się coraz zabawniej. (Już chyba wiem, jaki kształt ma twoja Ziemia
:):))

I gdzie jest? Tak z ciekawości pytam.

I skąd wiesz, że jest, skoro tam nie byłeś? (Bo nie byłeś? Byłeś?!)
Kartuz nie ma, to może i Atlantydy nie ma?

> sam widzisz że nie
> warto robić mądrych min przy cudzych mądrościach.

Przy twoich "mądrościach" nie da się robić mądrych min.

> Skąd te skrajności u ciebie, w jedno wierzysz bez zastrzeżeń dałbyś się
> za to pokrajać mimo tego że i to pozostaje w sferze wiary,

Bredzisz. Kształt Ziemi to nie jest kwestia wiary.

> innych
> wierzących w co innego najchętniej byś kamieniował?

Leczył.

> Czy aby tobie nie
> trzeba do doktora?

Ale tylko takiego z Atlantydy.
Załatwisz mi wizytę? Bilet na samolot sam kupię. Chyba latają tam
samoloty? Czy nie? Może być statek. Płyną tam jakieś statki? Fajnie
gdyby miał barek i basen na pokładzie, bo to pewnie dłużej niż samolotem
i nie chcę się nudzić.

> Źle to powiedziałem - wierzą że kobieta z fotki, namalowanego obrazka,

No to się zdecyduj. Albo z fotki, albo namalowana.

> rzeźba  itd to Matka Boska.

Są też tacy co wierzą, że są Napoleonami. I tacy, którzy wierzą, że nie
ma Kartuz, ale za to istnieje Atlantyda.
W tajemnicy ci powiem, że możesz pojechać do Kartuz i się przekonać czy
istnieje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

99. Data: 2018-10-24 17:37:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 17:08, Trybun pisze:

> Nie napisałem "sobie samemu wydawanych". Popraw jak to powinno brzmieć.

Sam sobie popraw. Skąd mam wiedzieć co chciałeś napisać?
Czytam co napisałeś: "poleceń sobie wydawanych"

Jeszcze tego brakowało, żebym się musiał domyślać co chciał napisać
wyznawca Atlantydy niewierzący w istnienie Kartuz....

Powrotu do zdrowia życzę.
Puiotr

100. Data: 2018-10-24 17:42:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 17:09, Trybun pisze:

> [...]
> dzierżawcy? To niby miało obrazować bogactwo tego kraju? Co im po ropie
> skoro zyski z niej trafiały nie do lepianek w Caracas a do NY na Wall

To Wenezuela istnieje? Jesteś pewien? Byłeś w Wenezueli?

Daleko z Wenezueli do Atlantydy? Może zrobię międzylądowanie w drodze do
doktora, odwiedzę i przy okazji podotykam jakiegoś boliwara, bo nie wiem
czy istnieją.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce