Imigranci to samo zło

21. Data: 2017-09-13 12:52:34

Temat: Re: Imigranci to samo zło
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 12:31, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>> W dniu 2017-09-13 o 09:13, XL pisze:
>>> <Kviat> wrote:
>>>> W dniu 2017-09-13 o 06:28, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
>>>>> XL <i...@g...pl> Wrote in message:
>>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>> W dniu 2017-09-12 o 11:52, XL pisze:
>>>>>>>> L<Kviat> wrote:
>>>>>>>>> W dniu 2017-09-12 o 11:20, XL pisze:
>>>>>>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>>>>>> http://natemat.pl/217339,polski-imigrant-zgwalcil-dz
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Przekraczaj ile wlezie, pińcet razy na dobę w te i wewte - pochwal się
> wynikiem.
> A w Opatowie byłeś?
> LOL

> Powiem tak: własnego kraju nie znasz, a snobujesz się na byle obcym gównie.

Po pierwsze: bladego pojęcia nie masz czy znam własny kraj czy nie,
czyli znowu coś sobie uroiłaś.
Po drugie: bladego pojęcia nie masz czy tam jest byle gówno, bo nigdy
tam nie byłaś (czasy PRLu z paszportem i NRD się nie liczą :):))

Czyli gówno wiesz, ale próbujesz się mądrzyć :)

Wracając do pytania:
Czy UE powinna zamknąć granice dla Polaków, skoro Polacy gwałcą i
mordują poza obszarem Polski?

Tak, wiem, znęcam się. Bo widzę jak nieudolnie próbujesz uciec od
odpowiedzi i jest to całkiem zabawne :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-09-13 14:06:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> Po drugie: bladego pojęcia nie masz czy tam jest byle gówno, bo nigdy
> tam nie byłaś (czasy PRLu z paszportem i NRD się nie liczą :):))

Paszport jest mi potrzebny gdzie indziej, do czarnej muslimskiej UE nawet
bez paszportu nie pojadę.

> Czyli gówno wiesz, ale próbujesz się mądrzyć :)

Widzę, że przeszedłeś do swojej typowej "merytoryki".
> Wracając do pytania:
> Czy UE powinna zamknąć granice dla Polaków, skoro Polacy gwałcą i
> mordują poza obszarem Polski?

POWTARZAM: dla tych, którzy nielegalnie przekroczyli te granice. Reszta pod
sąd.
"Czegoś jeszcze nie rozumiesz?"

> Tak, wiem, znęcam się. Bo widzę jak nieudolnie próbujesz uciec od
> odpowiedzi i jest to całkiem zabawne :)

Zabawne to jest to, że nadal udajesz, że nie rozumiesz odpowiedzi.

--
XL

23. Data: 2017-09-13 14:34:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 14:06, XL pisze:

> Widzę, że przeszedłeś do swojej typowej "merytoryki".

Czekam kiedy ty przejdziesz do "merytoryki" :)

> POWTARZAM: dla tych, którzy nielegalnie przekroczyli te granice.

Jak Polak może nielegalnie przekroczyć granice w UE?
Merytorycznie poproszę :):)

> Reszta pod
> sąd.

Jaka reszta? O czym ty bredzisz?

> "Czegoś jeszcze nie rozumiesz?"

> Zabawne to jest to, że nadal udajesz, że nie rozumiesz odpowiedzi.

LOL :):)
Dasz radę choć raz w życiu przeczytać pytanie ze zrozumieniem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-09-13 15:11:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czekam kiedy ty przejdziesz do "merytoryki" :)

> Jak Polak może nielegalnie przekroczyć granice w UE?

Tak samo, jak twoi czarni pupile - przez zieloną granicę albo wskakując do
tira- i co wazne incognito.

> Merytorycznie poproszę :):)

Patrz wyżej.

> Jaka reszta? O czym ty bredzisz?

Legalnie przekraczająca i gwałcąca. Coś się gubisz. Nerwy?

> LOL :):)
> Dasz radę choć raz w życiu przeczytać pytanie ze zrozumieniem?

Głupie pytanie, bo wciąż nie poparte cytatami, jak to wyrażam się o
WSZYSTKICH czarnych :->

A teraz pozwolisz, ze zakończę już te dywagacje, albowiem nie dysponuję juz
wiekszym przydziałem czasu na tego typu rozrywke z bałwanem.

--
XL

25. Data: 2017-09-13 15:26:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 15:11, XL pisze:

> Tak samo, jak twoi czarni pupile - przez zieloną granicę albo wskakując do
> tira- i co wazne incognito.

Polak do Niemiec, do Francji, do Hiszpanii...?
Przez zieloną granicę? Wskakując do TIRa?
Dobrze się czujesz?

A choćby i nawet wskakując do TIRa, to jedyne z tego co jest nielegalne
to wskakiwanie do TIRa :):)

Ogarnij się, PRL się skończył, jesteśmy w UE :):)

> Patrz wyżej.

LOL :)

> Legalnie przekraczająca i gwałcąca. Coś się gubisz. Nerwy?

Dasz radę pojąć, że Polska jest częścią UE i nie ma żadnej "reszty
legalnie przekraczającej", bo nie ma nikogo, kto przekraczałby nielegalnie?
Wszyscy przekraczają legalnie. Bez paszportu. Nawet dzieci to wiedzą :)
> Głupie pytanie, bo wciąż nie poparte cytatami, jak to wyrażam się o
> WSZYSTKICH czarnych :->

Poparte cytatami. Są w archiwum grupy :)

> A teraz pozwolisz, ze zakończę już te dywagacje, albowiem nie dysponuję juz
> wiekszym przydziałem czasu na tego typu rozrywke z bałwanem.

A tak się dobrze bawiłem...
Jesteś nieźle oderwana od rzeczywistości na tym swoim zadupiu. To był
jeden z twoich fajniejszych odlotów :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2017-09-13 16:17:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Wszyscy przekraczają legalnie. Bez paszportu. Nawet dzieci to wiedzą :)

Powtórzę - łap:
"(...)i co wazne incognito."

Wiesz, co to "incognito"?
http://www.polskatimes.pl/artykul/23950,bez-paszport
u-lub-dowodu-osobistego-stracisz-urlop,id,t.html

A teraz możesz sobie trajkotać dalej.
--
XL

27. Data: 2017-09-13 18:26:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 16:17, XL pisze:

> Powtórzę - łap:
> "(...)i co wazne incognito."

Bredzisz.
To, że ktoś zapomniał dokumentów, nie oznacza, że przekroczył granicę
nielegalnie.
Oznacza, że zapomniał dokumentów,
Jak jedziesz samochodem i zapomnisz prawa jazdy, to nie znaczy, że nie
masz uprawnień do kierowania, tylko, że zapomniałaś prawa jazdy.
Nawet dziecko to ogarnie :)

> Wiesz, co to "incognito"?
> http://www.polskatimes.pl/artykul/23950,bez-paszport
u-lub-dowodu-osobistego-stracisz-urlop,id,t.html

> A teraz możesz sobie trajkotać dalej.

"W przypadku braku paszportu lub dowodu osobistego turyści są
doprowadzani na posterunek policji w celu ustalenia tożsamości."
"Brak paszportu lub dowodu osobistego jest traktowany jako wykroczenie"

Trzeba umieć czytać ze zrozumieniem...
A teraz możesz sobie dalej bredzić o nielegalnym przekraczaniu granic :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2017-09-13 22:15:25

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Jak Polak może nielegalnie przekroczyć granice w UE?

Nie bądź taki hop do przodu, masz cytacik:

GRANICE DLA POLAKÓW. Nigdzie nie było mowy, że chodzi Ci o granice
wewnętrzne.

Koniec 3 groszy

29. Data: 2017-09-13 22:45:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> Nie bądź taki hop do przodu, masz cytacik:

> GRANICE DLA POLAKÓW. Nigdzie nie było mowy, że chodzi Ci o granice
> wewnętrzne.

Pan to doskonale wie, ale do upadłego rżnie głupa. Czy tam innego Greka.
Liczy na zmęczenie materiału.

> Koniec 3 groszy

Trzy grosze jak widać potrafią sporo załatwić :-)

--
XL

30. Data: 2017-09-14 07:09:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 22:15, krys pisze:

> Nie bądź taki hop do przodu, masz cytacik:

> GRANICE DLA POLAKÓW. Nigdzie nie było mowy, że chodzi Ci o granice
> wewnętrzne.

Eeee? A o jakie granice chodziło? Z RPA? Z Zimbabwe? Z Kongo?
No bez jaj... UE może zamknąć granice dla Polaków z Ugandą?

Przecież chodziło dokładnie o gwałcących Polaków na terenie UE i
gwałcących ciemnoskórych na terenie UE.
Nie rozumiem skąd masz wątpliwości :)

Pozdrawiam
Piotr

Mołodcy!
(pani będzie proszę panią na zakręcie)
A psphome pamiętacie?
Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!