Imprezowy okres a proby watrobowe

1. Data: 2009-10-13 05:17:03

Temat: Imprezowy okres a proby watrobowe
Od: Piotr <p...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnie trzy tygodnie mialem "imprezowy okres" ;-) Codziennie pilem
jakis alkohol - glownie piwo (4-5 dziennie) ale cos mocniejszego tez sie
zdarzalo. Musze teraz zrobic badania okresowe - m. in. proby watrobowe.
Czy moja trzytygodniowa hulanka moze miec duzy wplyw na to badanie? Poza
ostatnim okresem pije nie czesciej niz raz w tygodniu - 3-4 piwka w
sobotni wieczor. Badania musze zrobic do konca przyszlego tygodnia -
moze wziasc jakis lek na regeneracje watroby? Obecnie odstawilem alkohol ;-)

Piotr

2. Data: 2009-10-13 06:31:11

Temat: Re: Imprezowy okres a proby watrobowe
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te twoje polskie literki to też wina imprezowego okresu?

3. Data: 2009-10-13 16:37:54

Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In the darkest hour on Tue, 13 Oct 2009 08:31:11 +0200,
Stokrotka <o...@a...pl> screamed:
> Te twoje polskie literki to te? wina imprezowego okresu?

Lepszy brak polskich liter niż ich używanie bez deklaracji kodowania
(jak u Ciebie).

http://www.grush.one.pl/mime

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
[ 18:36:50 user up 12224 days, 6:31, 1 user, load average: 0.56, 0.28, 0.72 ]

If it sells, it's art. -- Frank Lloyd

4. Data: 2009-10-13 19:52:52

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepszy brak polskich liter ni__ż___ ich u__ż__ywanie bez deklaracji
> kodowania
> (jak u Ciebie).
O już prawie jesteś tszeźwy.
Ja mam właściwe ustawienia.

5. Data: 2009-10-14 20:47:21

Od: "jarek d." <d...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Te twoje polskie literki to też wina imprezowego okresu?

Tekst pisany bez pl ogonków jest dużo łatwiejszy do czytania, niż ta Twoja
tragiczna "nowa ortografia".
Daruj sobie takie pouczanie

jarek d.

6. Data: 2009-10-14 20:50:00

Od: "jarek d." <d...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O już prawie jesteś tszeźwy.
> Ja mam właściwe ustawienia.

Szkoda tylko, że śmiecisz na grupach wyrazami, które się po prostu ciężko czyta.

jarek d.

7. Data: 2009-10-14 21:10:48

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tekst pisany bez pl ogonków jest dużo łatwiejszy do czytania, niż ta Twoja
> tragiczna "nowa ortografia".
Nie, tekst bez polskiego liternictwa ma, statystycznie,
błąd częściej niż w co 3 słowie.
A to bardzo dużo, dużo więcej niż ilość odstępstw od tradycji w moim
tekście.

8. Data: 2009-10-14 21:31:44

Od: "jarek d." <d...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, tekst bez polskiego liternictwa ma, statystycznie,
> błąd częściej niż w co 3 słowie.
> A to bardzo dużo, dużo więcej niż ilość odstępstw od tradycji w moim tekście.

Nie pisałem, że tekst bez pl. ogonków ma mniej błędów, tylko że łatwiej się go
czyta, niż tę "nową ortografię" dla dysortografów.

jarek d.

9. Data: 2009-10-14 21:44:47

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... tekst bez pl. ogonków (...) łatwiej się go czyta, niż tę "nową
> ortografię" dla dysortografów.
Nie.
Czasem tekst bezogoniasty jest całkiem nieczytelny,
jak tekst rozpoczynający ten wątek.

10. Data: 2009-10-14 21:58:27

Od: "jarek d." <d...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.
> Czasem tekst bezogoniasty jest całkiem nieczytelny,
> jak tekst rozpoczynający ten wątek.

Toteż Ci tłumaczę, że tekst rozpoczynający wątek, niemający pl ogonków, jest
znośny do czytania. Dużo bardziej, niż Twoje "nowe ortografie".

jarek d.

Kolor moczu.
Prostata
nawracająca opryszczka