Indeks IG mięsa

1. Data: 2003-05-31 15:27:09

Temat: Indeks IG mięsa
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pewien problem.Nigdzie nie moglem znaleźć tabeli pokazującej indeks ig
mięsa.Najbardziej mnie interesuje jak wygląda ten indeks w przypadku piersi z
kurczaka,cięlęciny i wołowiny.Ma ktoś jakiś link albo może by mi podał jak
wyglądają te liczby.Byłbym bardzo wdzięczny.

2. Data: 2003-05-31 20:32:09

Temat: Re: Indeks IG mięsa
Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kurczaka,cięlęciny i wołowiny.Ma ktoś jakiś link albo może by mi podał jak
> wyglądają te liczby.Byłbym bardzo wdzięczny.

IG oznacza jak szybko wchłaniaja się węglowodny ;)) a w mięsie nie ma
weglowodanów ;)))
Slawek

Przemysl cukrowy kontra WHO
50 kg - niby mało...a jednak...