Indyjskie przyprawy ?

1. Data: 2002-01-28 09:16:05

Temat: Indyjskie przyprawy ?
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorwałem książkę "Kuchnia indyjska" wyd. TEN. Ponieważ przyłapałem
ich kilkakrotnie na przedstawianiu tej samej przyprawy jako
kurkumę lub turmerik
to powiedzcie mi proszę co to jest fengurik (nasiona) i tamaryszek
.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-01-28 17:34:38

Temat: Re: Indyjskie przyprawy ?
Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote in message ...

>to powiedzcie mi proszę co to jest fengurik (nasiona) i tamaryszek

fenugrik to kozieradka, a tamatyszek to tamaryszek:-))), chociaz pewnie
chodzi tu o owoce tamaryndowca.

katarzyna

1. Data: 2002-01-29 08:41:50

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna sornat" <k...@p...net> napisał w
wiadomości
gy.com...

> [...]
> chodzi tu o owoce tamaryndowca.
>
> katarzyna
>
> Wielkie dzięki, powiedz proszę co sądzić o redaktorze
merytorycznym wydawnictwa zajmującego się wydaniem "Encyklopedii
Kulinarnej" który tego nie wie. A tamaryszek podejrzewałem, że
jest tamaryndowcem.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-01-30 15:53:24

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

alez nie ma za co i polecam sie na przyszlosc:-)))

katarzyna

Niestety niedziela już się dawno temu skończyła.... [ogloszenie bezplatne] [ale nie OT]
Pompa w ekspresie DeLonghi
Oscypek
a miałam się odchudzać ;o) / Witam!!!
pizza