Infantylizacja biologicznie dorosłych...

11. Data: 2018-03-11 13:30:43

Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Idzie, idzie.

A tak, zapomniałam:

http://jeznach.neon24.pl/post/83397,mniej-plemnikow

,,Kolejne badania potwierdzają, że w krajach wysoko rozwiniętych i zamożnych słabnie
jakość męskiego nasienia.

Wśród licznych obaw i zmartwień medycznych świata jest i takie, że od dłuższego już
czasu zwłaszcza w krajach wysoko rozwiniętych obserwuje się coraz gorszą jakość
męskiego nasienia. Najczęściej przypisuje się to skażeniu chemicznemu, które musi
mieć niekorzystny wpływ na równowagę hormonalną, ale pewności w tej sprawie nie ma.
Jest natomiast pewność, że najbardziej rzucającym się w oczy przejawem tego zjawiska
jest coraz mniejsza ilość plemników w nasieniu. W roku 1992 przeprowadzono
meta-analizę, czyli wtórne badanie treści 61 prac naukowych opublikowanych w British
Medical Journal w ciągu poprzedzających ten rok 50 lat. Wynikało z niej, że w ciągu
półwiecza średnia liczba plemników spadła u mężczyzn prawie o połowę, tj. ze 113
milionów na mililitr nasienia do 66 milionów. Od tego czasu, tj. po roku 1992 spadek
trwa nadal. Ostatnio w Human Reproduction ukazała się obszerna praca z badań Joelle
le Moal, Matthieu Rolland i ich zespołu z francuskiego Institut de veille sanitaire
(InVS), czyli tamtejszej krajowej instytucji nadzoru zdrowia publicznego, która
przynosi nowe alarmujące dane na ten temat.
Wnioski z badań są bowiem bardzo niedobre. Średnia liczba plemników u przeciętnego
Francuza spadła w okresie 1989-2005 o 32,2%. To bardzo gwałtowny spadek. Jednocześnie
pogorszyła się jakość tych plemników, które pozostały. Proporcja plemników zdrowych i
prawidłowo ukształtowanych spadła w tym samym okresie z 60,9% do 52,8%. To też jest
gwałtowny spadek. Trzeba pamiętać, że chodzi o dane dla całej populacji mężczyzn.
Pojawienie się tego badania z pewnością ożywi dyskusje nad tym zjawiskiem. Sam bowiem
fakt, że liczba plemników średnio wszędzie spada jest już dawno powszechnie uznany,
ale eksperci nie są zgodni co do rozmiarów i tempa tego zjawiska. Nie wszystkie
badania wykazały spadek. Np. badanie przeprowadzone w Paryżu w 1995 roku sugeruje, że
liczba plemników rzeczywiście spada i to średnio rocznie aż o 2,1%, ale inne badanie,
przeprowadzone w Tuluzie, takiego spadku nie potwierdza.
To ostatnie badanie, o którym tu mowa, jest nie tylko dużo większe co do próbki niż
wszystkie poprzednie - objęto nim bowiem ponad 26.000 mężczyzn ze 126 klinik
leczących problemy z płodnością w całej Francji - ale także jest bardzo inteligentnie
i starannie zaplanowane co do szczegółów. Badaniami objęto bowiem tylko tych
mężczyzn, których to żony i partnerki leczą się na bezpłodność, a nie oni sami. W ten
sprytny sposób badacze ominęli ważny a powszechny techniczny problem masowych badań
nad nasieniem, który polega na tym, że ponieważ bardzo trudno jest zwerbować
odpowiednią liczbę kandydatów z otwartej populacji, zwykle sięga się po pacjentów
klinik leczenia bezpłodności, gdzie często ma się do czynienia z mężczyznami, którzy
z definicji mają gorsze nasienie niż przeciętnie w populacji.
Mimo to, nie wszyscy są przekonani, że błędu dało się uniknąć. Allan Pacey, androlog
z Uniwersytetu Sheffield w Wielkiej Brytanii uważa, że wiele zmian w wynikach
zliczania plemników może być efektem zmian w metodologii mierzenia jakości spermy.
Wskazuje on, że obowiązujący w tym zakresie podręcznik metodologiczny Światowej
Organizacji Zdrowia był już cztery razy zmieniany odkąd ukazał się po raz pierwszy w
roku 1980 i że kontrola jakości w klinikach leczenia bezpłodności, a więc gwarancja
porównywalności wyników z różnych miejsc, również prawie wszędzie poprawiła się nie
do poznania w tym samym okresie.
O tym, że może mieć on rację wydają się świadczyć niektóre inne badania. Np. w Danii
od dawna prowadzi się ciągłe badania nasienia u poborowych i zawsze tą samą metodą.
Dane te nie wskazują na zmiany w ciągu minionych lat. Również obie badaczki
francuskie z InVS, dr Rolland i dr le Moal przyznają, że mimo stwierdzenia wyraźnego
spadku liczby plemników, w badanym okresie nie odnotowano znaczącego statystycznie
wzrostu liczby mężczyzn bezpłodnych.
Nie znaczy to jednak, że problemu nie ma. Nawet jeśli zmianom w metodologii da się
przypisać jakiś wpływ na zanotowany spadek liczby plemników i jakości nasienia, to na
pewno nie wyjaśniają one wszystkiego. Sam dr Pacey wskazuje zresztą, że istnieją
osobne dowody, iż rośnie liczba nowotworów jąder oraz anomaliów w budowie i rozwoju
genitaliów u chłopców. Wydaje się to wskazywać, że coś jednak jest na rzeczy i jakieś
czynniki zewnętrzne uwzięły się ostatnio na biologiczną męskość.
Bogusław Jeznach"

12. Data: 2018-03-11 14:28:02

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 13:30, i...@g...pl pisze:

> A tak, zapomniałam: ...

Rzeczywiście zapomniałaś, że te wszystkie badania to tylko teorie pod
które budowane są metody badawcze, które maja dowieść konkretnego
ZAŁOŻENIA. A założenie jest takie: poniżać mężczyzn na wszelkie możliwe
sposoby przypisując im wszelkie zło dziejące się rodzajowi ludzkiemu. A
my, dziewczynki, będziemy podkręcać co poniektórych frajerów, których
możemy sobie podporządkować sromem, by ci frajerzy poniżali cała resztę
tego naiwnego męskiego bractwa. I będziemy poniżać ten męski ród aż do
momentu, gdy się nam, kobietom, całkowicie podporządkują. I będą nam
posłuszni aż po kres czasu. Powinnaś dostrzec, że zaślepia was nienawiść
do mężczyzn, która same w sobie wzbudziłyście kreując się na jedyne
twórczynie i obrończynie rodzaju ludzkiego. Takie ścierwo nie potrafi
uszanować niczyich praw poza swoimi.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

13. Data: 2018-03-11 15:17:17

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 12:21, LeoTar Gnostyk pisze:

> A w czyich rękach jest wychowanie dzieci: mężczyzn czy kobiet?

w moich

--
gazebo

---
Avast.

14. Data: 2018-03-11 16:25:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 15:17, gazebo pisze:

> w moich

A Tyś kto, gazebo? Kobieta, mężczyzna czy androgyn?

15. Data: 2018-03-11 16:33:27

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 15:25, LeoTar Gnostyk pisze:

> A Tyś kto, gazebo? Kobieta, mężczyzna czy androgyn?

jestem wszystkim

--
gazebo

---
Avast.

16. Data: 2018-03-11 17:23:11

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 16:33, gazebo pisze:

> jestem wszystkim

A o maluczkich pamiętasz?

17. Data: 2018-03-11 17:31:54

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 16:23, LeoTar Gnostyk pisze:

> A o maluczkich pamiętasz?

ciagle zyjesz

--
gazebo

---
Avast.

18. Data: 2018-03-11 17:50:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 17:31, gazebo pisze:

> ciagle zyjesz

Skoro Ty stałeś się wszystkim to widać że nie umarłem.

19. Data: 2018-03-11 18:01:44

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 16:50, LeoTar Gnostyk pisze:

> Skoro Ty stałeś się wszystkim to widać że nie umarłem.

zawsze bylem i bede, bede cie lepil i trwonil, i bede sie zajebiscie
bawil, tak, bogowie zawsze maja zabawe, dobra zabawe

--
gazebo

---
Avast.

20. Data: 2018-03-11 18:26:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 18:01, gazebo pisze:

> zawsze bylem i bede, bede cie lepil i trwonil, i bede sie zajebiscie
> bawil, tak, bogowie zawsze maja zabawe, dobra zabawe

Bogowie, którzy bawią się swoimi wytworami umierają wraz z tymi, którzy
ich stworzyli i którymi się bawią.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".