Infantylizacja biologicznie dorosłych...

31. Data: 2018-03-11 20:03:02

Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 19:23, gazebo pisze:

> od martyrologii polskiej jest ixi, nie ja, no ale skoro tak sie
> cieszysz zdrowa watraba to gratuluje, ja moge pochwalic sie tym
> samym, pije, pale i nie mam robali

Nie "biegaj" po różnych serwerach, bo jak będę chciał to i tak Cię
dopadnę. Ale nie w tym rzecz - jak nie chcesz gadać to przecież nie
zmuszam Cie do podtrzymywania wątku. W każdej chwili możesz przecież
przerwać.

LeoTar Gnostyk

32. Data: 2018-03-17 13:54:20

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 19:03, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nie "biegaj" po różnych serwerach, bo jak będę chciał to i tak Cię
> dopadnę. Ale nie w tym rzecz

alez w tym, choroba u ciebie postepuje

- jak nie chcesz gadać to przecież nie
> zmuszam Cie do podtrzymywania wątku. W każdej chwili możesz przecież
> przerwać.

no kurwa, o ja pierdole

--
gazebo

---
Avast.

33. Data: 2018-03-18 07:19:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 marca 2018 13:21:40 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A w czyich rękach jest wychowanie dzieci: mężczyzn czy kobiet?
>
> Kto jest przekonany o swojej nieomylności co do stosowanej metody
> wychowawczej: kobiety czy mężczyźni?

zawsze kobiety sa o tym przekonanwe, a pozniej niepotrzebnie zarzucaja sobie,
ze cos im nie wyszlo.

> Kto jest przekonany o tym, że druga strona go krzywdzi i kto publicznie
> czyni z siebie rzekomą ofiarę tej drugiej strony: kobiety cz mężczyźni?

zazwyczaj kobiety, bo zazwyczaj jest to prawda.

> Idzie, idzie. Trochę cierpliwości a kobiety nie będą zdolne do rozpłodu
> z powodu... braku zaufania do mężczyzn którzy też zmądrzeją i nie będą
> już tak chętnie dawali się nabierać na babskie ochy i achy. Zbliża się
> klincz i obie strony konfliktu damsko-męskiego będą musiały zasiąść do
> pertraktacji bez warunków wstępnych i bez przerzucania winy na tę drugą
> stronę.

nikt nie przerzuca winy; winny jestes ty i ona.
oboje jestescie niewinni.

4,ucieczka-z-pokoju-zagadek-ile-kosztuje-i-jak-unikn
ac-wpadki.html

> I bardzo dobrze. Niech mężczyźni ćwiczą jak unikać wpadki w łapska
> nieodpowiedzialnych modliszek, które im podstawiają d... po to by potem
> oskarżać mężczyzn za całe zło, które bierze swój początek w braku
> poczucia własnej wartości i wynikającej zeń babskiej ucieczce od
> odpowiedzialności. A raczej współodpowiedzialności za nieświadomość i
> błędy w sztuce wychowywania dzieci.

a tam. te bledy zarzucaja nam, ale tez sobie.
nam, kiedy sa w ferworze, sobie, gdy nawet ich ferwor im nie wystarcza,
co czestsze i nie czestsze, w zaleznosci od powodzen lub niepowodzen dziecka,
zazwyczaj.

34. Data: 2018-03-18 10:44:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2018 o 07:19, j...@o...pl pisze:

> zawsze kobiety sa o tym przekonane, a pozniej niepotrzebnie
> zarzucaja sobie, ze cos im nie wyszlo.

Czy spotkałeś taką, która przyznała by się tego, że popełniła jakieś
błędy wychowawcze? A może przyznała się do tego, że nie zawsze uczciwie
postępowała ze swoim mężem (partnerem)? Zawsze, powtarzam zawsze starają
się uniknąć przysłowiowej kropki nad by móc się wycofać rakiem na z góry
upatrzone pozycje gwarantujące im nietykalność i mozliwość zrzucenia
całej winy na mężczyznę.

> zazwyczaj kobiety, bo zazwyczaj jest to prawda.

Nie zgrywaj dobrego i wielkodusznie wybaczającego bo zaczynasz być
śmieszny w tej swojej naiwności. Współczucie musi być połączone ze
spojrzeniem krytycznym na przebieg konfliktu.

> nikt nie przerzuca winy; winny jesteś ty i ona. oboje jesteście
> niewinni.

Tylko zdanie drugie jest prawdziwe. Ale kobiety nie chcą tej Prawdy
zaakceptować ponieważ musiałyby ZAUFAĆ i zrezygnować z dominującej
pozycji w społeczeństwie; pozycji, którą zapewniły sobie handlując
seksem, czyli uprawiając prostytucję ze swoimi partnerami. Aby kobieta
przyznała się do tego, że uprawia małżeńską prostytucję musiałaby mieć
odwagę i wolę pokonania strachu przed ponownymi narodzinami. Ile takich
jesteś w stanie wskazać? Jeżeli wskażesz dwie to publicznie przeproszę
Ciebie za to, że nazwałem Cię naiwniakiem.

> [...]

> ferworze, sobie, gdy nawet ich ferwor im nie wystarcza, co czestsze i
> nie czestsze, w zaleznosci od powodzen lub niepowodzen dziecka,

Jesteś, jak zwykle, naiwny i żyjesz w świecie iluzji. Kobieta za żadne
skarby nie jest w stanie przyznać się do tego, że popełniła błąd. No
może co niektóra na łożu śmierci. A im młodsza, ale już po przypadkowej
inicjacji seksualnej, tym większa kłamczucha ponieważ zakosztowała już
władzy nad niedoświadczonym, albo niewłaściwie seksualnie wychowanym,
chłopakiem. I po pierwszym razie wie, że posługując się seksem może
sobie każdego takiego dzieciucha owinąć dookoła palca. A to jest właśnie
esencja władzy opartej na seksualnym uzależnieniu. A później gdy zajdzie
w ciążę i urodzi dziecko/eci zaprzęgnie chłopa do kieratu tak mocno by
nie miał ani czasu ani ochoty na krytyczne myślenie o tym dlaczego czuje
się podle, ciągle wymęczony i odnoszący coraz mniej sukcesów. I tak to
się kręci z pokolenia na pokolenie.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

35. Data: 2018-03-23 06:39:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 marca 2018 10:44:51 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Czy spotkałeś taką, która przyznała by się tego, że popełniła jakieś
> błędy wychowawcze?

spotkalem, ale wowczas zawsze twierdzily, ze to mezczyzna nie umial wychowywac
swoich dzieci.
tak, jakby wychowywac mozna bylo inaczej, niz poprzez swoje postepowanie.
oczywiscie nie zawsze tez do konca dobre.
co zreszta nie zawsze przynosi skutek.

> [...]
> się uniknąć przysłowiowej kropki nad by móc się wycofać rakiem na z góry
> upatrzone pozycje gwarantujące im nietykalność i mozliwość zrzucenia

tak bywa; coz, swiat nie do konca jest sprawiedliwy.
czesto malorozumny nawet.

duzo czesciej kobiety

> Nie zgrywaj dobrego i wielkodusznie wybaczającego bo zaczynasz być
> śmieszny w tej swojej naiwności. (...)

nie zgrywam; jestem po prostu zarowno bardziej dobry, ogolnie rzecz biorac,
jak i sprawiedliwszy, od kazdego z was jednostkowo, jesli ci o to chodzi.

w waszym przypadku prawdziwe sa oba.

36. Data: 2018-03-24 14:07:32

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2018 o 06:39, j...@o...pl pisze:

> spotkalem, ale wowczas zawsze twierdzily, ze to mezczyzna nie umial
> wychowywac swoich dzieci.

A więc zrzucały winę WYŁĄCZNIE na mężczyznę a siebie oczyszczały z
odpowiedzialności za niepowodzenie w wychowaniu dzieci. Czy tak?

> tak, jakby wychowywac mozna bylo inaczej, niz poprzez swoje
> postepowanie.

A o czym jak nie o rodzicielskim przykładzie, wzorcu wychowawczym cały
czas tutaj piszę?

> oczywiscie nie zawsze tez do konca dobre. co zreszta nie zawsze
> przynosi skutek.

Skutek jest taki jaki jest wzorzec - dzieci bezwiednie powtarzają
zachowania swoich rodziców/opiekunów gdyż ci są dla nich pierwszymi i
najważniejszymi autorytetami. Jak wszystko co pierwsze, z czym dziecko
ma kontakt; jak również każde pierwsze doświadczenie dziecka.

> tak bywa; coz, swiat nie do konca jest sprawiedliwy. czesto
> malorozumny nawet.

Nie "tak bywa" lecz "tak jest". A konsekwencje tego stanu rzeczy sa
bardzo dotkliwe ie tylko dla jednostek lecz dla całego gatunku homo
sapiens, którego tradycja wychowawcza musi się zmienić jeżeli gatunek
ten chce przetrwać. Chociaż czy ja wiem, czy to będzie jeszcze ten sam
gatunek jeżeli zmienią się priorytety systemu wychowawczego i przestanie
obowiązywać ZAKAZ? Na pewno jednak człowiek musi stać się świadomym kto
i dlaczego rozpętał nieokiełznaną dotychczas przemoc. I poprzez
wychowanie dzieci w wolności musi wyeliminować przemoc z arsenału swoich
zachowań.

> duzo czesciej kobiety

To kobiety ZAWSZE trąbią, że są przez mężczyzn krzywdzone. Owszem są
krzywdzone fizycznie ale same, i to wszystkie bez żadnych wyjątków,
znęcają się nad mężczyznami i dziećmi psychicznie by na grzbietach
swoich bliskich budować swoje, utracone w dzieciństwie, poczucie własnej
wartości. I czynią to dokonując przemocy seksualnej o którą posądzają...
mężczyzn.

> nie zgrywam; jestem po prostu zarowno bardziej dobry, ogolnie rzecz
> biorac, jak i sprawiedliwszy, od kazdego z was jednostkowo, jesli ci
> o to chodzi.

Jesteś naiwny i brakuje Ci poczucia własnej wartości. Dlatego się tak
ślinisz do ikselki. A manipulując swoimi "tajemniczymi właściwościami"
chcesz się w jej oczach wywyższyć ponad innych by kupiła Twoją
cudowność. Jesteś mocno jebnięty w czachę.:)

> w waszym przypadku prawdziwe są oba.

Pierwsze było nieprawdziwe dopóki byliśmy nieświadomi. Teraz, gdy
wyjaśniłem mechanizm przemocy a ona go nie chce nawet przeanalizować,
winną staje się tylko ona. To tylko ona znęca się teraz psychicznie nad
naszymi dziećmi nie chcąc zrewidować swego stanowiska. Ja już dostałem
rozgrzeszenie od mojego Boga, od mojego sumienia.

37. Data: 2018-04-04 12:25:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 24 marca 2018 14:07:36 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]
> odpowiedzialności za niepowodzenie w wychowaniu dzieci. Czy tak?

> A o czym jak nie o rodzicielskim przykładzie, wzorcu wychowawczym cały

a o czym ja?

> [...]
> najważniejszymi autorytetami. Jak wszystko co pierwsze, z czym dziecko
> ma kontakt; jak również każde pierwsze doświadczenie dziecka.

ten pierwszy nader odzwzorowywany kontakt, to zazwyczaj u zwierzat.
oczywiscie tez sa przyklady ludzkie, bo niewiele od zwierzat odbiegamy,
lecz jesli choidzi o ciebie i mnie, to chyba nieprzystepnie dla innych zwierzat
sie zwierzamy:)

masz, Leo, swoje poziomy; ja nie wiem, mam czy nie mam.
jednak nie ma tak, ze gdyby rodziciele byli s...synami nawet,
to mam tez taki byc.
jestem w miare dobry, to wiem, jednakze akurat sam siebie, jakbym mial sadzic,
to mam p...lone.

dlatego ja, i chyba tylko ja,
musze prosic o te laskawosc Boga; wy natomiast mozecie sadzic sie sami

> To kobiety ZAWSZE trąbią, że są przez mężczyzn krzywdzone. Owszem są
> krzywdzone fizycznie ale same, i to wszystkie bez żadnych wyjątków,
> znęcają się nad mężczyznami i dziećmi psychicznie

ojejku, one chca, by swiat byl ich odbiciem.
ja czy ty tylko chcemy, aby byl lepszy i rozumniejszy;
nikt nam, procz Boga i zycia, nic nie dal, i nikt nic nam nie odbierze.
kobiety trzeba szanowac, bo imto z samego urodzenia sie ku nam, oczywiste.

jacek

38. Data: 2018-04-04 12:52:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś naiwny i brakuje Ci poczucia własnej wartości.

moze i tak; widac Bog to uwzglednil posrod waszych wyobrazen o mnie i sobie:)

> Dlatego się tak
> ślinisz do ikselki.

kocha ją, bo jest to bardzo rozumna kobieta.
bywa, ze bardziej niz ja:)
jesli ci o to idzie:)

> A manipulując swoimi "tajemniczymi właściwościami"
> chcesz się w jej oczach wywyższyć ponad innych by kupiła Twoją
> cudowność. Jesteś mocno jebnięty w czachę.:)

masz racje; i tylko dlatego to Bog mi pozwlil na wszystko,
na co Tobie nigdy by nie pozwolil:)

> Pierwsze było nieprawdziwe dopóki byliśmy nieświadomi.

dalej jestescie nieswiadomi; nawet przeblyski intelektu nic nie pomoga.

> [...]
> naszymi dziećmi nie chcąc zrewidować swego stanowiska. Ja już dostałem
> rozgrzeszenie od mojego Boga, od mojego sumienia.

dziecko kochane; cos ci sie popieprzylo po prostu:)
albo, mowiac prosciej, hujowe masz sumienie:)

calkiem nie o to chodzi, zebys sobie cos tam wybaczyl;
to jest tylko dla ludzi oddalajacych na kogos swe winy:)

wiesz, Absolut, taki z ciebie absolut, jak ze mnie człek nie wybrany przez Boga.

jacek

39. Data: 2018-04-06 20:12:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2018 o 12:52, j...@o...pl pisze:

> moze i tak; widac Bog to uwzglednil posrod waszych wyobrazen o mnie
> i sobie:)

Jesteś gibki i błyskawicznie unikasz ciosów, na które nie jesteś w
stanie znaleźć zadowalającej dla siebie odpowiedzi. To takie moje
wyobrażenie o Tobie.:)

> kocha ją, bo jest to bardzo rozumna kobieta. bywa, ze bardziej niz
> ja:) jesli ci o to idzie:)

Nie wiem. Ale Ona jakoś ostatnio dziwnie unika Ciebie...:)

> masz racje; i tylko dlatego to Bog mi pozwlil na wszystko, na co
> Tobie nigdy by nie pozwolil:)

Śmiechem nie załawia się spraw eschatologicznych...

> dalej jestescie nieswiadomi; nawet przeblyski intelektu nic nie
> pomoga.

Czy nie zauważyłeś, że chcesz zająć pozycję ponad moją świadomością?
Chcesz mnie poniżyć pomimo mojej świadomie czynionej ugodowości.

> dziecko kochane; cos ci sie popieprzylo po prostu:) albo, mowiac
> prosciej, hujowe masz sumienie:)

Może więcej treści zamiast inwektyw...:)

> calkiem nie o to chodzi, zebys sobie cos tam wybaczyl; to jest tylko
> dla ludzi oddalajacych na kogos swe winy:)

Wybacz, jeżeli dotrze do to do Ciebie jako lekceważenie ale zostałeś
całe lata świetlne w tyle za moim rozwojem duchowym

> wiesz, Absolut, taki z ciebie absolut, jak ze mnie człek nie wybrany
> przez Boga.

Dostrzegasz cierń w oku bliźniego a nie dostrzegasz belki w oku swoim.:)

40. Data: 2018-04-06 20:30:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2018 o 12:25, j...@o...pl pisze:

> a o czym ja?

Nie wiem jakie masz doświadczenie jako rodzic; nigdy o tym nie napisałeś
więc nie wiem czy warto jest poświęcać czas na rozmowę z Tobą...

> [...]
> odbiegamy, lecz jesli choidzi o ciebie i mnie, to chyba
> nieprzystepnie dla innych zwierzat sie zwierzamy:)

Uczymy się przez obserwację i doświadczenie, dokładnie tak samo jak
zwierzęta.

> [...]
> ma tak, ze gdyby rodziciele byli s...synami nawet, to mam tez taki
> byc. jestem w miare dobry, to wiem, jednakze akurat sam siebie,

Możesz jaśniej...:)

> dlatego ja, i chyba tylko ja, musze prosic o te laskawosc Boga; wy
> natomiast mozecie sadzic sie sami

Naszym sędzią nasze sumienie, czyli poziom naszej Świadomości (lub
samoświadomości).

> [...]
> aby byl lepszy i rozumniejszy; nikt nam, procz Boga i zycia, nic nie
> dal, i nikt nic nam nie odbierze. kobiety trzeba szanowac, bo imto z

Kobiety trzeba udomowić i wychować by w swoich relacjach z mężczyznami
zaczęły używać swoich umysłów a nie kierowały się przekonaniem o
nadrzędności d... nad fallusem.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".