Infantylizacja biologicznie dorosłych...

41. Data: 2018-04-06 20:39:47

Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 20:30, LeoTar Gnostyk pisze:
> Kobiety trzeba udomowić i wychować by w swoich relacjach z mężczyznami
> zaczęły używać swoich umysłów a nie kierowały się przekonaniem o
> nadrzędności d... nad fallusem.

I odwrotnie, nawet częściej.

42. Data: 2018-04-06 20:53:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 20:39, pinokio pisze:

> I odwrotnie, nawet częściej.

Też prawda. :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

43. Data: 2018-04-07 09:24:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 20:53, LeoTar Gnostyk pisze:

> Też prawda. :)

... ale tylko połowiczna. Bo mężczyźni zdecydowanie częściej ulegają
podprogowym naciskom kobiet i zgadzają się z ich, kobiet, punktem
widzenia po to by nie stracić iluzorycznych uciech seksualnych. Więc
jednak zmieniam zdanie i nadal uważam, że to vagina dominuje nad
fallusem i dlatego nadal mamy matriarchat.

44. Data: 2018-04-07 09:35:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> jednak zmieniam zdanie i nadal uważam, że to vagina dominuje nad
> fallusem i dlatego nadal mamy matriarchat.

Macie. Wy - fallusy.

--
XL

45. Data: 2018-04-07 10:50:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 09:35, XL pisze:

> Macie. Wy - fallusy.

I to mi się podoba, gdy Kobieta potrafi powiedzieć - nawet tę dla siebie
niewygodną - Prawdę. Brawo XL.

46. Data: 2018-04-07 12:01:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> I to mi się podoba, gdy Kobieta potrafi powiedzieć - nawet tę dla siebie
> niewygodną - Prawdę. Brawo XL.

Dla siebie niewygodną?
To chyba nie zrozumiałeś ?
Tłumaczenie:
Tylko facet ,,myślący" fallusem swój stosunek do kobiet kształtuje
,,waginalnie". Rozumny mężczyzna PO PROSTU szanuje i czci kobiety
niezależnie od istnienia lub braku perspektyw na kopulację - rozum takiego
mężczyzny nie jest albowiem urządzeniem peryferyjnym dla jego fallusa.

--
XL

47. Data: 2018-04-07 13:32:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 12:01, XL pisze:

> [...]
> niezależnie od istnienia lub braku perspektyw na kopulację - rozum
> takiego mężczyzny nie jest albowiem urządzeniem peryferyjnym dla jego

To po co kobiecie wagina skoro fallus faceta jest narządem zbędnym?

48. Data: 2018-04-07 14:17:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> To po co kobiecie wagina skoro fallus faceta jest narządem zbędnym?

Ty nie rozumiesz słowa pisanego?

--
XL

49. Data: 2018-04-07 14:38:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 14:17, XL pisze:

> Ty nie rozumiesz słowa pisanego?

Rozumiem doskonale iż Twoim celem jest utrzymanie dotychczasowych
relacji podporządkowania męskiej woli woli kobiety. Że ona może a jemu
nie wolno. Skończyły się te czasy kobieto. Albo wzajemny szacunek albo won!

50. Data: 2018-04-07 15:00:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Rozumiem doskonale iż Twoim celem jest utrzymanie dotychczasowych
> relacji podporządkowania męskiej woli woli kobiety.

Rozumiesz od czapy.

> Że ona może a jemu
> nie wolno. Skończyły się te czasy kobieto. Albo wzajemny szacunek albo won!

Nie widzę tego szacunku w Twoim powyższym gadaniu, chłopie. No to -
wychodzi, że won.

--
XL

Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".