Informacja Telewizja TRL-2

1. Data: 2002-05-09 09:54:19

Temat: Informacja Telewizja TRL-2
Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otrzymałem informację od dr. J. Kwaśniewskiego o planach telewizji RTL-2
przeprowadzi w dniu 2 maja br. wywiadu z doktorem. Jak się dowiedziałem
telewizja przeprowadzi wywiad na prośbę pacjentów z Niemiec przebywających w
Arkadii w Centrum Żywienia Optymalnego w Jastrzębiej Górze. Ekipa telewizji
przyjedzie 17.05 (piątek) wieczorem. W sobotę o godz. 11.00 godzinnego wywiadu
udzieli dr Kwaśniewski, a później na pytania zaczną odpowiadać pacjenci z
Niemiec i lekarze naszego ośrodka. Książka dr Jana Kwaśniewskiego jest również
dostępna w Niemczech ukazała się pod tytułem "Die Optimalische Enerung OE". W
Niemczech powstają również ośrodki a lekarze praktykę pobierali Właśnie w
Jastrzębiej Górze. Coś musi być w tym żywieniu optymalnym skoro coraz więcej
jest chętnych. Polacy nie muszą tej diety importować my możemy ją z powodzeniem
eksportować a po wejściu do Unii nie będzie może barier. Jeżeli tylko będę miał
informację kiedy się program w TV ł-2 ukaże postaram się natychmiast powiadomić.
Pozdrowienia Morgano

2. Data: 2002-05-09 10:11:47

Temat: Re: Informacja Telewizja TRL-2
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jastrzębiej Górze. Coś musi być w tym żywieniu optymalnym skoro coraz
więcej
> jest chętnych. Polacy nie muszą tej diety importować my możemy ją z
powodzeniem

Wzrasta także liczba osób chętnych do:
- brania narkotyków,
- poparcia Leppera,
- popierania ugrupowań skrajnie prawicowych w UE,
- popełnienia samobójstwa (w PL),
- sprzedania nerek za pieniądze,
- samobójczych ataków lotniczych,
- powrotu komuny,

Kiedyś podobnie wzrastała liczba osób chętnych do:
- poparcia dojścia faszystów do władzy w Niemczech,
- palenia czarownic na stosie,
- nawracania mieczem,

Zgadzam się z Tobą, że coś w tym musi być.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

3. Data: 2002-05-09 10:36:47

Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> - powrotu komuny,
>
> Kiedyś podobnie wzrastała liczba osób chętnych do:
> - poparcia dojścia faszystów do władzy w Niemczech,

A potem te liczby zmalały i co z tego wynika? Nic! Wypisałeś parę przykładów
zmian nastrojów społecznych zupełnie bez ładu i składu. Może miałeś
wrażenie, że one są ze sobą skorelowane lub jedne wynikają z drugich? A co
gorsza zapomniałeś przy tym o czym traktuje ta grupa.

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne" - Mysz i Potwór

4. Data: 2002-05-09 10:51:58

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik > A potem te liczby zmalały i co z tego wynika? Nic! Wypisałeś
> [...]
> wrażenie, że one są ze sobą skorelowane lub jedne wynikają z drugich? A co
> gorsza zapomniałeś przy tym o czym traktuje ta grupa.

Z tego wynika to, że większa ilość osób zainteresowanych daną ideologią nie
oznacza jej słuszności a wręcz może być odwrotnie. Wybacz, że nie napisałem
jaśniej. Wydawało mi się, że większość w Was od razu dostrzeże pewne wspólne
cechy błędnego rozumowania używanego do oceny jakości diety.
Odnieś to do informacji na temat większego zainteresowania dietą optymalną.
Jak najbardziej jest to związane z grupą i z wypaczonym sposobem oceny
pewnych sposobów postępowania (diety).

5. Data: 2002-05-09 19:06:04

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - palenia czarownic na stosie,
> - nawracania mieczem,
>
> Zgadzam się z Tobą, że coś w tym musi być.

Podpisuję się pod wszytkimi Twoimi wypowiedziami. Są rzeczywiście szczere i
spontaniczne. Ale nie zatanowiłeś się dlaczego tak się dzieje. Jest to bardzo
prosta odpowiedź. LUDZIE PO PROSTU ŹLE JEDZĄ. Morgano

6. Data: 2002-05-10 04:52:36

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bardzo
> prosta odpowiedź. LUDZIE PO PROSTU ŹLE JEDZĄ. Morgano

Zły sposób żywienia to osobna sprawa, a nieumiejętność myślenia i wyciąganie
wniosków w sprzeczny z logiką sposób to zupełnie inna, niezwiązana
bezpośrednio.

7. Data: 2002-05-10 11:41:17

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam się z Tobą, że coś w tym musi być.

a ja sie nie zgadzam, ze cos w tym jest.
No chyba, ze wieksze pieniadze.
Jeden wywiad dla kogokolwiek z Niemiec nie swiadczy o niczym.
magda>

odparzenia
Fitness w Lublinie - OT?
Fitness w Lublinie - OT?