{Inne} Konkurs na 7ya-prosze o glos!

1. Data: 2007-01-26 13:09:55

Temat: {Inne} Konkurs na 7ya-prosze o glos!
Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na portalu 7ya trwa konkurs na najciekawszy i najladniej wyszyty
obrazek "Pejzaże".W dniach 23-29 .01 mozecie oddac samodzielnie
swoj glos na prace,ktora Wam sie najbardziej podoba:
http://show.7ya.ru/public.aspx?Rubrid=351&p=1&ob=0
Nastepnie odbedzie sie tajne glosowanie czlonkow "swiatowego" jury, w skład
ktorego mam zaszczyt wchodzic.Wsrod najlepiej ocenionych przez uzytkownikow
portalu prac wybierzemy te Naj.....I w zwiazku z tym bardzo prosze tutaj
o Wasze sugestie co do pierwszej,drugiej i trzeciej nagrody wraz z
krociutkimuzasadnieniem bo nie chcialabym reprezentowac tylko siebie
ale nasza grupe:-)
Jednoczesnie prosze o sugestie czy w przyszlosci informowac Was tutaj
o takich konkursach,czy bylyby chetne osoby do brania w nich udzialu
(poprzez wysylke zdjec ale z zastrzezeniem ze organizator moze poprosic
o przyslanie dziela lub o przyjechanie z dzielem po odbior nagrody).
Z pozdrowieniami
Beata

2. Data: 2007-01-26 17:42:40

Temat: Re: {Inne} Konkurs na 7ya-prosze o glos!
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

InterLady (Pusia) wrote:
> [...]
> obrazek "Pejzaże".W dniach 23-29 .01 mozecie oddac samodzielnie
> swoj glos na prace,ktora Wam sie najbardziej podoba:

Szkoda, że nie można zagłosować na kilka prac, bo ja nie mogę się
zdecydować na jedną :). Kilka mi się podoba.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2007-01-27 21:56:54

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szkoda,że wcześniej nic o tym konkursie nie wiedziałam bo właśnie kończę MP
Handmade Houses, to akurat by się nadawały:).prace bardzo ładne.już
zagłosowałam:)

paprocia

4. Data: 2007-01-28 11:29:28

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachowaj ten link i zagladaj,tu oglaszane sa konkursy dla ogolu i mozna
przejrzec ich wyniki.

A w konkursie ,ktory trwa na razie pierwsze miejsce,zgodnie z
Waszymi sugetsiami zajmuje "Wilk":
http://glinki.com/?l=omoj4a
Z maili,ktore dostalam na priva wynika ze urzeka on sugestywnoscią i
prawdziwoscią.
Pozdrawiam
Pusia

5. Data: 2007-01-28 11:55:13

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez zagłosowałam i uważam że wybór był niewiarygodnie trudny bo ilość i
jakość prac jest naprawdę duża i poziom większości wysoki.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

6. Data: 2007-02-03 10:17:38

Od: "InterLady BeAta \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyniki konkursu wedlug glosowania robotkowiczekodwiedzajacych portal a
nastepnie jury:
1 miejsce- http://show.7ya.ru/showphoto.aspx?RubrID=351&PhotoID
=1345386
2miejsce- http://show.7ya.ru/showphoto.aspx?RubrID=351&PhotoID
=1351003
3miejsce- http://show.7ya.ru/showphoto.aspx?RubrID=351&PhotoID
=1364166 (nie
krzyzyki)
Sklad jury na tej stronie u dolu:
http://show.7ya.ru/public.aspx?Rubrid=351
Pozdrawiam
Beata

Wzór na sweterek dla dziewczynki - biały
[szydełko] szukam kwiatka
[XXX] Wielkanocna (nowa) Sabrina Robotki Extra
gazetki szydełkowe do sciągnięcia w zipie
zdjęcia ze spotkania w Katowicach