Instutut Ackermann'a w Polsce

1. Data: 2005-06-07 11:30:18

Temat: Instutut Ackermann'a w Polsce
Od: "Lena" <lena@_lena.kylos.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problemy z kręgosłupem.
Słyszałam o metodach leczenia dr.Ackermann'a.
W Polsce są takie dwa gabinety; Jeden w Poznaniu
prowadzony przez M.Gapińskiego a drugi w Łomiankach
koło Warszawy prowadzony przez Z.Wasilewskiego.
Czy któreś z grupowiczów korzystało z tych metod leczenia,
albo słyszało coś o tych gabinetach?
Pozdrawiam.
-Lena

2. Data: 2005-06-07 13:11:05

Temat: Re: Instutut Ackermann'a w Polsce
Od: "zbyszek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Różnica pomiędzy osobami reklamujacymi się jako "Instytut Ackermanna" a innymi
terapeutami szkolonymi tą i zbliżonymi metodami leży, o ile wiem (a miałem
okazję sie przekonać, na szczęście nie osobiście) głównie w cenie!!! Moja
znajoma była u dra Wasilewskiego, zapłaciła (cena sprzed pewnego czasu, teraz
ponoć jest drożej) 350.00 zł przy pierwszej wizycie i na więcej ją w tym
momencie nie było stać. Potem trafiła do wykwalifikowanego chiropraktyka gdzie
indziej, wizyty kosztowały po 40 zł, a jak twierdzi, efekty były takie same,
jeśli nie lepsze.
Pozdrawiam Zbyszek

Dentysta - materialy
nie mogę wyleczyć nadżerek żołądka