Insulina a turystyka

1. Data: 2004-08-11 14:05:35

Temat: Insulina a turystyka
Od: "E." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam taki problem. Wyjezdzam na 3 tyg urlop do cieplych krajow, i musze
zabrac ze soba insuline. Jak wiadomo co po niektorym powinna ona byc
przechowywana w chlodnym miejscu, lub podczas uzywania w pokojowej temp. W
kraju w ktorym bede temp. w cieniu to kolo 40 st.C, nie mowie juz o tej w
sloncu, bede podrozowal codziennie - przemieszczal sie - z lodowka moga byc
problemy... Gdzie i jak trzymac insuline aby nie stracila swoich mozliwosci
i zeby mozna bylo ja z powodzeniem wykorzystywac ?
Pozdr. E.

2. Data: 2004-08-11 19:06:51

Temat: Re: Insulina a turystyka
Od: "adas+dorotka" <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-08-11 19:08:44

Od: "adas+dorotka" <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mozliwosci
> i zeby mozna bylo ja z powodzeniem wykorzystywac ?

Bralam udzial w szkoleniu z tzw. Centrum Diabetyka i wlasnie padlo podobne
pytanie! Prowadzacy uswiadomil nas ze nie nalezy uzywac insuliny, ktora
przez pomylke zostala zamrozona i pozniej rozmrozona! A insuline, ktora
przebywala na sloncu-(oczywiscie w miare mozliwosci odpowiednio
chroniona-tam gdzie jest najchodniej - nie bezposrednio na sloncu) mozna
bez obaw uzyc!
Mysle,ze bedziesz mial mozliwosc przechowywac w chlodnym miejcu zapasowe
wklady ,a narazony na wysoka temp. bedzie tylko wklad w Penie!A nawet gdybys
nie mial takich mozliwosci- przez trzy tyg.i tak insulina nie powinna
zmienic swoich wlasciwosci!!
Pozdrawiam Dorota

4. Data: 2004-08-11 19:43:26

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogólnie wkład w penie z insulina oze przebywac w temperaturze pokojowej.
ale Ty sugerujesz raczej tropiki.
proponuje zabrać ze sobą termos i w nim trzymać insulinę.

Torba i kręgosłup
gumowa rurka silkonowa
Bactrim forte 800/160 mg
[ZAWAŁ MÓZGU] - Da się to jakoś wyleczyć?
jak sie objawia zapalenie wyrostka ?