"Inteligencja Emocjonalna"

1. Data: 2000-02-05 10:24:14

Temat: "Inteligencja Emocjonalna"
Od: t...@p...rz.pl (JacorN |Tool|) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Kolezanka polecala mi ksiazke pt."Inteligencja Emocjonalna", lecz nie
miala czasu na szersza recenzje..

Kto z Was czytal ta ksiazke i co o niej sadzi ???

Pozdrawiam
JacorN |TOOL| - t...@m...rz.pl
TOOL - www.tool.px.pl
Klub Milosnikow Fantasy - www.fantasy.px.pl

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-05 11:05:22

Temat: Re: "Inteligencja Emocjonalna"
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

JacorN |Tool| wrote:
> Kolezanka polecala mi ksiazke pt."Inteligencja Emocjonalna", lecz nie
> miala czasu na szersza recenzje..
> Kto z Was czytal ta ksiazke i co o niej sadzi ???

Szkoda czasu.
Zawiera w sobie "odkrywcze" prawdy, o których wie każdy kto ma
minimum wrażliwości.

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-02-05 13:08:25

Od: "Maciej Dabrowski" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda czasu.
> Zawiera w sobie "odkrywcze" prawdy, o których wie każdy kto ma
> minimum wrażliwości.

w sumie racja, ale w takim razie wszystkie ksiazki sa pod tym wzgledem
podobne....kazda z nich zawiera w sobie mysli, ktore po przeczytaniu
sa niesamowite logiczne i nie wnosza nic nowego w to, co juz wiemy.

Wiec pytanie po co te ksiazki? moze po to by nam uzmyslowic ze
odpowiedzi, ktorych nieustanie szukamy sa w nas samych?
cholera wie.... woda z mozgu ;)

pozdrawiam

ps. a co do ksiazki ;) to rzeczywiscie nic nowego ona nie wniesie do tego co
juz wiesz...
pewnie sam moglbys cos takiego splodzic w samotne zimowe wieczory

1. Data: 2000-02-06 15:58:44

Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 05 Feb 2000 12:05:22 +0100, A s t e c SA <b...@a...pl> wrote:

>Szkoda czasu.
>Zawiera w sobie "odkrywcze" prawdy, o których wie każdy kto ma
>minimum wrażliwości.

Ponadto sugeruje obraz człowieka zupełnie niezgodny z wiedzą psychologiczną,
w szczególności obraz istoty zdolnej do dowolnego kontrolowania emocji,
znajmości ich przyczyn i konsekwencji. Dodatkowo, autor wybitnie gładko
prześlizguje się nad podstawową kwestią:zdolność do kontrolowania emocji i w
ogóle poziom emocjonalności człowieka to jedne z najsilniej zdtereminowanych
genetycznie cech.

Jak ktoś tu zauważał (może nawet Aztek), "inteligencja emocjonalna" to
oksymoron. Na takiej samej zasadzie stworzono pojęcie inteligencji cielesnej
(bodily-kinesthetic intelligence), którego bezsens jest chyba oczywisty.
---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

co sadzicie o...
Offtopic - Ankieta [twórczosc patriotyczna]
Prosze pomoscie mi!
Taki sobie skandalik
Win '95 a zdrowie psychiczne