Internetowa ankieta - wyniki prezentacji

1. Data: 2004-06-12 17:11:19

Temat: Internetowa ankieta - wyniki prezentacji
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

czesc z Was przypomina sobie moja prosbe o wypelenienie internetowej
ankiety dotyczacej palenia tytoniu. Obiecalem pokazac wyniki - i choc
z pewnym opoznieniem danego slowa dotrzymuje. Ankieta byla prezentowana
miedzy innymi (nie tylko) na konferencji "Tyton i Zdrowie" w Poznaniu

referta dostepny jest
http://www.am.torun.pl/~pekasz/ankieta-palenie.pdf

a prezentacja w PowerPoint
http://www.am.torun.pl/~pekasz/ankieta-palenie.pps
- przy okazji mozna zobaczyc jak wygladaja te serwery,
z ktorych zazwyczaj pisze (poniewaz dorota i renata czyli
Sun IPX i Sun Classic z zewnatrz wygladaja tak samo jesli
zas chodzi o dorote - czyli sun ipx to najbardziej tajemnicza
rzecza jest kotek na plycie glownej - na moim jest dokladnie
taki sam jak na http://www.obsolyte.com/sun_ipx/)

jest to pozycja 36 (na razie ostatnia, choc dolacze jeszcze dwie
nastepne) w spisiea http://www.am.torun.pl/~pekasz/

Pozdrowienia

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

2. Data: 2004-06-12 22:28:53

Temat: Re: Internetowa ankieta - wyniki prezentacji
Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ankiety dotyczacej palenia tytoniu. Obiecalem pokazac wyniki - i choc
> z pewnym opoznieniem danego slowa dotrzymuje.

Interesujace
Wiecej napisalem na priv :)
Pozdrawiam

Robert Milewski