Internetowe " NICKI" grupowiczów.

1. Data: 2003-09-03 06:33:17

Temat: Re: Internetowe
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <p...@s...ca>
news:bj3m0c$etn0t$2@ID-192479.news.uni-berlin.de...

> "Greg" <o...@o...pl> wrote in message

> No! Drugiego Pyzola nie ma!:)
> Kaska

Bez wątpienia Kaśka jesteś "unikatem" ;DDD
(a może unikatką? hm. kto się na tym wyzna) :o)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-03 07:16:12

Temat: Re: Internetowe " NICKI" grupowiczów.
Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bj3mj1$f82iu$2@ID-192479.news.uni-berlin.de> kapusta <Pyzol>
rzecze smutnie:

> A co w tym czasie robi pies?

to przecież suczka.

--
Z naczala nie bylo ni chuja.
No adnażdy sobrałas sowierszenna rada sowietskowo sajuza

1. Data: 2003-09-03 12:20:56

Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab <j...@W...op.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Mój nick jest strasznie banalny, aczkolwiek niezupełnie przypadkowy.
> Pokombinujesz- może dojdziesz:)
> No i podoba mi się wizualnie:).
> Nick z nazwiskiem są wstanie skojarzyć wszyscy, którzy mnie dobrze dobrze
> znają w RL, mogą do niego dotrzeć także wszyscy ci, którym na tym zależy i
> widzą jak się do tego zabrać:).
>
> Nieznajomym przechodniom na ulicy nie mam zwyczaju się przedstawiać. A
> internet taką ulicą jest.
>
> Więcej grzechów nie pamiętam.....
>
> Aska

Muslę,ż niegłupią rzeczą byłoby pobawić się w interpretację imion, bo wierzę,
że w jakiś przedziwny sposób nas charakteryzują. Zacznę od siebie.Miałam być
Aliną,według zamiłowań mamy, ale coś tam sie pomyliło ojcu i pod wpływem
czegoś. Gdy zaszedł do urzędu pamiętał jedynie , że imię ma być na _A_ i coś
zaczerpnięte literatury, lecz nie wiedział konkretnie z jakiego utworu.Pani
mu podpowiedziała, że na pewno Alicja i tak już zostalo, wiadomo skąd. Nie
było takiej świętej , więc wyniknął problem. Dodano mi za patronkę
Teresę,oczywiście stamtąd. Dopiero , gdy doszłam do lat, wybrałam sobie sama
za poiekunkę świętą Katarzynę.
I znów skojarzenie ze słodyczami: podłe pierniczki, bez polewy, nadzienia, za
to suche i twarde jak wiór. Kto bu to chchciał ugryżć, połamałby zęby. Buł na
nie jeden sposób, ale kto go znał? nazywały się właśnie"Katarzynki".
Była też antenatka, choć wcale nie święta, w królewskiej koronie. W naszej
historii też coś namieszała. Nie ma się czym chwalić. Skąd to się wzięło 15-
letniej panience, Pan Bóg jeden wie, lecz nie protestował, czyli nie było aż
tak źle.
Jesze mnie kusi napisaś o datach. Urodzeni 01,jacy oni sa? Jedno-wybuch II
wojny światowej, drugie-powstanie warszawskie, trzecie -nie pamiętam
miesiąca.Wszystkich ich łączy jedno sympatia u ludzi, choć każde z nich
inne , więc chyba coś w tym jest.
Jeszcze mój nick: Ana-Góra św Anny:" Maszeruje z żołnierzami raz i dwa..."
Jeszcze login, na pozór całkiem przypadkowy, bez nadawania nu specjalnych
znaczeń, bo jaki to miałoby sens?
an_a1 , jak się dokładnie przyjrzeć, to znaczy:
"Twych krokow korowody
w urojonych alejach,
twe odbicia u wody
jak w pragnieniach nadziejach
Twoje usta u źródł
to, syte, to znów głodne, i twój śmiech i płakanie
nie odpłynie, zostane.
Unoisę je, przeniosę
jak raminami-głosem, w czas daleki, wysoko, w obcowaniu obłokom."
[...]
Tak pół mnie, a pół tobie.
Pozdrawiam
Ana

1. Data: 2003-09-03 12:34:17

Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Nick świadomie czy nie odwołuje się do wyobraźni. Spróbuję to wytłumaczyć
na
> przykładzie Mima.
> Może ktoś jeszcze pamięta _Teatr Pantomimy_ B. Tomaszewskiego. Ze sceny nie
> padło ni słowo, za to aktorzy tańczyli jak nawiedzeni. To była pełnia
wyrazu
> bez słów.

> Myślę, że teraz mi odpuścisz niefortunny żart.
> Nie obrażaj się.

Mim to także smutny arlekin zakochany w sobie tylko wiadomej róży.
Pozdrawiam
Ana

1. Data: 2003-09-03 14:12:53

Od: "aramin" <a...@a...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta rzecze, jako stoi niżej:
> Musiałam cię " zafascynować" skoro znalazłam się w grupie " wybrańców" a ty
> zadałeś sobie tyle trudu aby się coś o mnie dowiedzieć ! :-)

Mnie niedawno zafascynował taki wielki, obrzydliwie włochaty robal,
łażący między liśćmi. Znalazł się w grupie wybrańców.
;o)

Pozdrowienia dla Zielska :o)

--
~~~~\__pa
aramin

1. Data: 2003-09-03 14:48:09

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce aramin wystukały w <bj4tt4$518$1@atlantis.news.tpi.pl>
słowa:

> Pozdrowienia dla Zielska :o)

Odkłaniam się robiac pólobrót i dygnięcie ;) kapelusza nie ściągam bo
nie mam ;)

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-03 15:00:36

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Edyta wystukały w <bj1rba$fk3$1@nemesis.news.tpi.pl>
słowa:

> Musiałam cię " zafascynować" skoro znalazłam się w grupie "
> wybrańców" a ty zadałeś sobie tyle trudu aby się coś o mnie
> dowiedzieć ! :-) Edyta

Żaden trud. I jakoś sie dziwie, że się cieszysz.... towarzystwo w
którym się znalazłaś jest doś zróżnicowane. Aramin-z chęci dojścia
prawdy, Draco-bo bezczelny, JeT- bo mnie wk* i mobilizuje, Ty-z
ciekawości.... i wypadłaś blado na tym tle :)
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-09-03 15:42:34

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl>
> [...]

> dojścia prawdy, Draco-bo bezczelny, JeT- bo mnie wk* i
> mobilizuje, Ty-z ciekawości.... i wypadłaś blado na tym tle :)

Zważ jednak Pawle, że od "ciekawości" się wszystko zaczęło.
Tak, tak... można nie wierzyć w Biblię, lecz w tym symbolu
zakazanego owocu "coś jednak jest".
Do innych wybrańców czułeś ciekawość zabarwioną emocjami.
Do Edyty zapałałeś CZYSTYM uczuciem (oczywiście jeśli
ciekawiść zaliczymy do uczuć) ;DDD
\|/
re:

1. Data: 2003-09-03 16:19:01

Od: "aramin" <a...@a...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych " nicków" ( podpisów), dlaczego nie podpisujecie się swoim
> rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was mieli coś do

Zaskoczyło mnie kiedyś, ile można znaleźć na temat człowieka,
jak się dobrze poszuka w necie. O ile się wie, gdzie szukać.
Można tu też zrobić komuś krzywdę, chociaż niektórym się
wydaje, że to świat zupełnie i tylko wirtualny. Głupotą
byłoby ułatwiać życie 'elementom' i w realu, gdzie posługuję
się nazwiskiem, i tutaj, gdzie używam nicka.
Podobnie i na ulicy nie przedstawiam się przechodniowi,
którego pytam o godzinę, pani ze spożywczego nie podaję
swego numeru telefonu, a motorniczemu w tramwaju nie
wyjawiam swego rozmiaru biustonosza. To moja prywatność.
Jeśli uznam, że chcę, by ktoś znalazł się bliżej, to zmniejszę ten
bezpieczny obszar.

Inna rzecz, że podpisywanie imieniem i nazwiskiem moim
zdaniem wcale nie podnosi wiarygodności rozmówcy, bo
i skąd gwarancja, że nie jest to po prostu taki nick?
To, że ktoś podpisuje się 'Edyta' nie jest jeszcze dowodem,
że z drugiej strony kabelka siedzi ponętna blondynka.
Możesz być przecież pryszczatym nastolatkiem testującym
modem otrzymany od taty na dwunaste urodziny.
;o)

--
~~~~\__pa
aramin

1. Data: 2003-09-03 18:14:02

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> wrote in message
> a <news:bj3mj1$f82iu$2@ID-192479.news.uni-berlin.de> kapusta <Pyzol>
> rzecze smutnie:

> to przecież suczka.

Montmorency byl suczkIEM.
Kaska

Kaska

> --
> Z naczala nie bylo ni chuja.
> No adnażdy sobrałas sowierszenna rada sowietskowo sajuza
> i skazała Bogu sztoby zdiełał swiet.
> Bog padumal i swiet zdiełał.

Nie chce być sama...
seryjni mordercy, podpalacze itp