Interpersonalne skutki aborcji.

1. Data: 2016-10-04 08:45:31

Temat: Interpersonalne skutki aborcji.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta, która dopuściła się aborcji czuje się jak morderca, bo istotnie
popełniła morderstwo chociażby nie wiem w jaki sposób ten fakt ubarwiać
i próbować zamaskować. Fakt jest faktem: aborcja to morderstwo.

Nie wnikając w motywy wykonania aborcji kobieta nie jest w stanie sama
znieść obciążenia psychicznego i będzie się starała podzielić (czyt.
obciążyć) odpowiedzialnością za popełnione morderstwo z kimś jeszcze,
kto mógł być współodpowiedzialny za jej czyn. A najlepiej jak uda się
jej całą odpowiedzialność zrzucić na partnera - wtedy czuje się wolna i
może bez oglądania się wstecz, i bez chociażby próby wyjaśnienia motywów
i przyczyn popełnienia zbrodni, przeć do przodu.

Do pozbycia się odpowiedzialności z własnego sumienia posługuje się
kobieta manipulacją wykorzystując brak poczucia własnej wartości
partnera na którego przerzuca poczucie winy za popełnioną zbrodnię. Wiem
coś o tym bo przeżyłem aborcję naszego dziecka z Teresą M., dla której
była to pierwsza ciąża. Z perspektywy czasu wiem jak bardzo negatywnie
na nasze dalsze życie wpłynęła jej decyzja. Nie unikam przy tym
współodpowiedzialności za jej czyn, gdyż nie wykazałem się wystarczającą
stanowczością. Ale też nie zamierzam przyjąć na siebie całej
odpowiedzialności za to co się stało gdyż kobieta była współwinna
zaistniałej sytuacji - świadomie pchała się do łóżka żonatego faceta.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2016-10-04 11:14:00

Temat: Re: Interpersonalne skutki aborcji.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder pisze:

> To zupelnie jak z religiami, zwlaszcza ta z siedziba w Watykanie. Jak
> ci religianci mordowali to zawsze twierdzizli ze to wina mordowanych.
> A to sie nawrocic nie chcieli, a to krzywo na obrazek swiety
> popatrzyli.

Nie jestem aż tak bardzo niechętnie i bezwzględnie ustosunkowany w
stosunku do mojej byłej żony chociaż dopuściła się również skrajnie
emocjonalnych przestępstw w stosunku do trójki naszych pozostałych
dzieci. Znacznie bardziej winnymi widzę jej rodziców, ludzi pokroju co
to "modli się pod figurą a diabła ma za skórą" biegających do kościoła
pod byle pretekstem ale niezdolnych do przyjęcia córki z dzieckiem ale
bez męża. Myślę, że to był decydujący argument, który zaważył na jej
decyzji by usunąć swoją pierwszą ciążę. Obciąża to również całe nasze
kołtuńskie społeczeństwo pomimo iż sprawa miała miejsce w roku '76,
nieprzygotowane na przyjęcie samotnej matki jakkolwiek uważam, że matki
nie powinny wychowywać samotnie dzieci gdyż je skrajnie wypaczają.

3. Data: 2016-10-04 12:10:34

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder pisze:

> Kogo?

Samotne matki skrajnie wykrzywiają psychikę dzieci w sferze relacji
między-płciowych. Córki uczą skrajnej nieufności w stosunku do mężczyzn
a synów przekonują o tym, że za wszystkie niepowodzenia kobiet
odpowiedzialni są mężczyzni. Takie wychowanie znika ze świadomości
dziecka a ujawnia się dopiero gdy dziecko założy swoja rodzinę.

4. Data: 2016-10-04 12:19:07

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
>są mężczyzni. Takie wychowanie znika ze świadomości dziecka a ujawnia się
>dopiero gdy dziecko założy swoja rodzinę.

Mógłbyś darować nam te twoje z dupy historie? Jeszcze koto przeczyta i
uwierzy.

5. Data: 2016-10-04 12:54:15

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

>>> Kogo?

> Mógłbyś darować nam te twoje z dupy historie? Jeszcze koto przeczyta i
> uwierzy.

Kto zechce przeanalizuje i skonfrontuje z własnymi doświadczeniami. Bo
ja opisuję to co przeżyłem ja i moje dzieci na skutek działalności
kobiety, która mając właściwych (partnerskich) wzorców relacji
między-płciowych szukała kogoś kogo mogłaby sobie podporządkować, gdyż
taki wzorzec zachowań kobiety wyniosła z domu rodzinnego. I znalazła
mnie, który również nie wiedziałem na czym mają być oparte relacje
między kobietą i mężczyzną. Mnie jednak, dzięki córce i dzięki mojemu
własnemu poczuciu wolności, udało się z tego kotła wyrwać ale niestety,
nie udało mi się ocalić dzieci, które pozostały z matką-heterą.

A Ty Ghostek niewiele masz do powiedzenia w tej sprawie bo albo
wstydzisz się mówić albo nie masz żadnych skrajnych doświadczeń z
kobietami. Bo tylko na podstawie skrajnych zachowań można wyciągnąć
wnioski co do mechanizmów funkcjonowania przemocy oraz dotrzeć do
przyczyny by potem rozkminić całą skomplikowaną strukturę kłamstwa,
którym żywi się Kobieta.

6. Data: 2016-10-04 12:59:42

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder pisze:

> Kogo tutaj obchodzi co wypisujesz?

Spoko, są tacy co czytają i analizują. Przecież Ty też nie przechodzisz
obok moich tekstów obojętnie i od czasu do czasu rzucasz na nie okiem.

7. Data: 2016-10-04 13:30:52

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

Zenek Kapelinder pisze:

>Spoko, są tacy co czytają i analizują. Przecież Ty też nie przechodzisz
>obok moich tekstów obojętnie i od czasu do czasu rzucasz na nie okiem.

No ale już wszystkich przekonałeś, ze masz poglądy pedofila i czujesz się z
nimi jak dobroczyńca, nie musisz w kolko powtarzać. BTW psychiatria
potwierdza, że twój stan świadomości jest wśród pedofili dość typowy -
racjonalizują sobie swoje zboczone czyny, właśnie twierdząc, że w ten sposób
uszczęśliwiają dzieci.

8. Data: 2016-10-04 15:23:18

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> [...]

> dość typowy - racjonalizują sobie swoje zboczone czyny, właśnie
> twierdząc, że w ten sposób uszczęśliwiają dzieci.

Masz bardzo wycinkowe i ograniczone postrzeganie rzeczywistości dlatego
sprowadzasz moje wyjaśnienia tylko do jednego. Nie jesteś dla mnie
partnerem do dyskusji filozoficzno-etycznych. Przykro mi Ghostku.

9. Data: 2016-10-04 17:53:25

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-04 o 08:45, LeoTar pisze:
> Kobieta, która dopuściła się aborcji czuje się jak morderca,

Kretynie pedofilu, bladego pojęcia nie masz, jak czuje się kobieta,
która dokonała aborcji. Jesteś ostatnim zwierzęciem na tej planecie,
zwolennikiem gwałcenia własnych dzieci, który ma prawo pisać co czuje
drugi człowiek. Więc zamknij ryj śmieciu i przestań wylewać swoje pomyje.

Jeżeli kulturalne prośby nie docierają do twojego zakutego łba, to licz
się z tym, że w końcu ktoś się zdenerwuje.

Powrotu do zdrowia życzę. Mam nadzieję, że w izolatce.
Piotr

10. Data: 2016-10-04 18:31:34

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

>Nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji filozoficzno-etycznych

Rzekł propagator kazirodczej pedofilii.

Eugenika - w imię postępu?
Eugenika - w imię postępu.
Głos rozsądku
[ ISM ] Engineering Mechanics - Statics (10th Edition) by Russell C. Hibbeler
"Chodzi o plody?" (re: KOD walczy!)