Irydolog

1. Data: 2001-01-26 17:47:03

Temat: Irydolog
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś mógłby polecić jakiegoś kompetentnego z rejonu Śląska ?

TIA

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

2. Data: 2001-01-26 19:09:50

Temat: Re: Irydolog
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś mógłby polecić jakiegoś kompetentnego z rejonu Śląska ?
> TIA

Czesc,
nie ma kompetentnych irydologow, bo irydologia nie dziala. Robiono badania,
w ktorych irydolodzy mieli zbadac i zdiagnozowac chorych. Zaden z nich nie
wykazal sie.
Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

3. Data: 2001-01-27 10:43:36

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> napisał:

> [...]
badania,
> w ktorych irydolodzy mieli zbadac i zdiagnozowac chorych. Zaden z nich nie

To samo mówiłem znajomej, ale ona się upiera...

r a d e q

4. Data: 2001-02-04 17:15:08

Od: Paweł Zet <p...@b...ds5.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zielinski wrote:

> [...]
> w ktorych irydolodzy mieli zbadac i zdiagnozowac chorych. Zaden z nich nie

A to ciekawe bo mnie postawił diagnozę i wyleczył.
Czego wyznawcy chemii w trzech krakowskich klinikach uniwersyteckich dokonac
nie mogli.

p.

5. Data: 2001-02-12 10:26:36

Temat: Odp: Irydolog
Od: "Asia Bugla" <f...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Zet <p...@b...ds5.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@b...ds5.agh.edu.pl...

> A to ciekawe bo mnie postawił diagnozę i wyleczył.
> Czego wyznawcy chemii w trzech krakowskich klinikach uniwersyteckich
> [...]

Wyglada na to, ze ci "chemicy" byli rownie dobrzy, jak piszacy artykul o
lekach homeopatycznych:
1CH->2CH->3CH->.....200CH->.....lek homepatyczny.
;-)
Asia

problemy z oddychaniem
Pytanie do medykow-anglistow