Irysy dla dziewczyny??

1. Data: 2003-09-19 16:12:46

Temat: Irysy dla dziewczyny??
Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam do Was pytanie. Czy dziewczynie mozna dac niebieskie irysy? Kolega
twierdzi, ze takie kwiaty daje sie na pogrzeb.
Prosze o mozliwie szybko odpowiedz, bo z dziewczyna bede widzial sie juz
wieczorem:)
Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2003-09-19 16:35:10

Temat: Odp: Irysy dla dziewczyny??
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkf9to$dni$...@S...icm.edu.pl...
> [...]
> twierdzi, ze takie kwiaty daje sie na pogrzeb.
> Prosze o mozliwie szybko odpowiedz, bo z dziewczyna bede widzial sie juz

Można dać KAŻDY kwiat. :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-09-19 17:00:09

Temat: Re: Irysy dla dziewczyny??
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Można dać KAŻDY kwiat. :-))

No, z chryzantemami w doniczce to bym uwazal. Ale poza tym to sa
zwyczaje i przesady lokalne. Jezeli Ty o tym nic nie wiesz, to chyba
mozesz spokojnie dac. A, jeszcze jeden z przesadow (pewnie o tym
wiesz) - dla dziewczyny nieparzysta liczbe, a na pogrzeb parzysta.

A wlasnie, z takich zwyczajow: tutaj (w USA) na Thanksgiving wiesza
sie na domu wience, dokladnie takie jak polskie cmentarne. A
najsmiesniejsze jak na Boze Narodzenie sasiadka zmienia zarowke
w lampie przed domem na czerwona, nieswiadoma znaczenia domu
pod czerwona latarnia w Europie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-09-19 17:08:38

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:tCGab.33267$x...@t...neo.rr.com..
.

> A > najsmiesniejsze jak na Boze Narodzenie sasiadka zmienia zarowke
> w lampie przed domem na czerwona, nieswiadoma znaczenia domu > pod
czerwona latarnia w Europie.

Może własnie dlatego zapala czerwoną, że świadoma :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2003-09-19 17:42:17

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:tCGab.33267$xx4.3045589@twister.neo.rr.com...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> No, z chryzantemami w doniczce to bym uwazal. Ale poza tym to sa
> zwyczaje i przesady lokalne.>

Ja też myślę, że każdy, chyba że to jakiś przesąd i dziewczyna przesądna.
Tu na południu uważa się, ze kalia jest dobra tylko na cmentarz.
Moja mama miała z nich bukiet ślubny i przeżyli z ocem wiele szczęśliwych
lat.
Ja również taki bukiet miałam do ślubu (wyrzuciłam, chociaż to podobno
przynosi pecha małżeństwu) - za kilka miesięcy będziemy obchodzić 15 lat
wspólnego, myślę udanego życia:-)

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2003-09-19 18:34:50

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I moja wówczas młodziutka Babcia miała taki bukiet do ślubu (oczywiście ze
> mną) i minęło już od tego czasu , o kurcze aż tyle? - 45 lat ! A ze
> szczęściem bywało różnie, jak to w życiu. Oczywiście niczego nie żałuję,
> tylko czemu ten czas tak szybko leci.

Pdsumowujac...nie bedzie nietaktem jezeli dam niebieskie irysy dziewczynie.
Dobrze zrozumialem?:)

Pozdrawiam
Marcin

7. Data: 2003-09-19 18:35:39

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> [...]

mną) i minęło już od tego czasu , o kurcze aż tyle? - 45 lat ! A ze
szczęściem bywało różnie, jak to w życiu. Oczywiście niczego nie żałuję,

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

8. Data: 2003-09-19 20:25:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za kilka miesięcy będziemy obchodzić 15 lat
> wspólnego, myślę udanego życia:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

To dopiero rozgrzewka :-))

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-09-19 20:53:37

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> To dopiero rozgrzewka :-))

Mam nadzieję:-)

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2003-09-20 21:50:04

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam do Was pytanie. Czy dziewczynie mozna dac niebieskie irysy? Kolega
> twierdzi, ze takie kwiaty daje sie na pogrzeb.

:-D
Chryzantemy lub Kalle to rozumiem, ze pogrzeb, ale irysy???
Irysy kojarza mi sie z ladnymi, wiosennymi bukietami z dodtakiem czerwonych
tulipanow i zoltych narcyzow.

Elfir

szkolka - mazowieckie
krety
Ratunek dla Śląska i całego polskiego rolnictwa? A może i dla Twojego ogrodu?
chore draceny
Male czarne kropeczki