Irysy syberysjskie

1. Data: 2001-06-04 11:04:46

Temat: Irysy syberysjskie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma doświadczenie z irysami syberyjskimi - w pąku kwiatowym usadawia
się coś żywego, wyżera od środka, pąk jest zdeformowany i kwiaty szlag
trafia? Co to jest i czy można to jakoś zwalczyć? Wyrzuciłam syberyjskie
wiele lat temu z tego samego powodu, w zeszłym roku dostałam z wymian i
widzę, że problem się powtarza.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2001-06-04 12:14:54

Temat: Re: Irysy syberysjskie
Od: "Selenga" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez wiele lat mialam ten sam problem. W tym roku spryskalam cala kepe
srodkiem grzybobojczym (nazwy nie pamietam - srodek na bazie pestek
grepfruita, sprawdze i Ci napisze) jak tylko zaczely pedy wychodzic z ziemi
i mam mase pieknych, zdowych kwiatow. Wyglada na to, ze to byl jakis grzyb i
ze lekartstwo poskutkowalo.
Selenga

3. Data: 2001-06-04 17:47:19

Temat: Re: Irysy syberysjskie - wystawa
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A bylas moze Basiu na wystawie irysow w Mikolowie?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2001-06-06 08:09:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A bylas moze Basiu na wystawie irysow w Mikolowie?

Niestety, szefostwo wusłało mnie w delegację:-(
Pozdrawiam smętnie, Basia.

Wlasne nasiona
RATUNKU!!! - hoja bedzie kwotla
Sciolkowanie - ochrona???