Istota homoseksualizmu.

1. Data: 2018-06-09 21:51:27

Temat: Istota homoseksualizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Film ,,Nietykalni".

Główny bohater, Driss, żegnając się, do dwóch lesbijek, zaskoczony ich
orientacją:
-,,Wy jesteście...?"
-,,Tak."
-,,No to cześć, chłopaki!"

Esencja.
--
XL a pedały to baby

2. Data: 2018-06-09 22:20:03

Temat: Re: Istota homoseksualizmu.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/06/2018 o 20:51, XL pisze:
> Film ,,Nietykalni".
>
> Główny bohater, Driss, żegnając się, do dwóch lesbijek, zaskoczony ich
> orientacją:
> -,,Wy jesteście...?"
> -,,Tak."
> -,,No to cześć, chłopaki!"
>
> Esencja.

tak teletubisiu

--
gazebo

3. Data: 2018-06-10 01:50:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Film ,,Nietykalni".

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Nietykalni_(film_201
1)

> Główny bohater, Driss, żegnając się, do dwóch lesbijek, zaskoczony ich
> orientacją:
> -,,Wy jesteście...?"
> -,,Tak."
> -,,No to cześć, chłopaki!"
>
> Esencja.

To bowiem oczywiste dla normalnego człowieka: czujesz pociąg do kobiety,
znaczy jesteś facetem; czujesz pociąg do mężczyzny, znaczy jesteś kobietą.
Nie inaczej!

--
XL

4. Data: 2018-06-10 06:07:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2018 o 01:50, XL pisze:

> [...]

> To bowiem oczywiste dla normalnego człowieka: czujesz pociąg do
> kobiety, znaczy jesteś facetem; czujesz pociąg do mężczyzny, znaczy

Bzdury piszesz XL.

Przyczyną i esencją homoseksualizmu jest skrajne uzależnienie od
dominującej matki, umysłowe zniewolenie dziecka przez matkę. Odebranie
wolności dziecku przez najbliższą osobę skutkuje totalnym brakiem
zaufania do wszystkich, łącznie z samym/ą sobą. Efektem skrzywdzenia
dziecka przez najbliższą osobę jest totalna nieufność dziecka i strach
przed ponownym skrzywdzeniem przez kogokolwiek czego rezultatem jest
wola bezwzględnej dominacji nad wszystkim co żyje. Strach przed
zaufaniem drugiemu człowiekowi prowadzi do niemożności stworzenia
małżeństwa doskonałego nie skoncentrowanego na rywalizacji o władzę lecz
zgodnie współpracującego. Takiego małżeństwa o którym przed wiekami
pisał w "Pieśni nad pieśniami" autor-wizjoner.

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-06-10 10:41:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

1)

> Bzdury piszesz XL.
>
> Przyczyną i esencją homoseksualizmu jest skrajne uzależnienie od
> dominującej matki

Bzdury piszesz.

--
XL

6. Data: 2018-06-10 12:31:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2018 o 10:41, XL pisze:

>>> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Nietykalni_(film_201
1)

> Bzdury piszesz.

Zazwyczaj bywasz bardziej wylewna w argumentacji. Na moją tezę i wywód o
uzależnieniu od matki jako przyczynie homoseksualizmu i pedofilii nie
przedstawiłaś żadnych argumentów lecz jedynie puste "bzdury piszesz".
Czy tak ma wyglądać dowód wszechwiedzącej XL? Poza tym nie odniosłaś się
do żadnego z moich argumentów.

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2018-06-10 17:20:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> przedstawiłaś żadnych argumentów lecz jedynie puste "bzdury piszesz".
> Czy tak ma wyglądać dowód wszechwiedzącej XL? Poza tym nie odniosłaś się

Nie ma się do czego odnosić, kiedy teza i wywód są błędne.
Mogę tylko dodać ,,zmień płytę".

--
XL

8. Data: 2018-06-10 19:26:11

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2018 o 17:20, XL pisze:

1)

> Nie ma się do czego odnosić, kiedy teza i wywód są błędne. Mogę tylko
> dodać ,,zmień płytę".

Skoro nie dajesz wiary mnie to przeczytaj "Antymatki" Grzegorza Łęcickiego.

LeoTar Gnostyk

9. Data: 2018-06-10 21:50:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

1)

> Skoro nie dajesz wiary mnie to przeczytaj "Antymatki" Grzegorza Łęcickiego.

To nie jest kwestia wiary, tylko poglądów.
Poza tym niby dlaczego to ja mam PRZEJĄĆ poglądy Twoje czy jakiegoś tam
Łęcickiego zamiast przeciwnie? No daj spokój, stać mnie na własne, tak jak
Was. I przy własnych pozostanę. :-)

--
XL

10. Data: 2018-06-11 00:11:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Homoseksualizm to seksualny daltonizm. Niepelnosprawnosc i tyle...

Po co Unii Polska?
Pedalskie ,,śluby" NIE w Polsce!
Nagonka na wzór moralności :)
równanie na szczęśliwe życie