Iwicz to kobieta:)

1. Data: 2000-12-10 20:31:44

Temat: Iwicz to kobieta:)
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za wszelkie odpowiedzi na moje posty i w zwiazku z
wieloma nieporozumieniami wyjasniam, ze Iwicz to imie zenskie, a ja jestem
kobieta:)
pozdrawiam
Iwicz

2. Data: 2000-12-11 00:38:41

Temat: Re: Iwicz to kobieta:)
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwicz napisał(a):

> dziekuje wszystkim za wszelkie odpowiedzi na moje posty i w zwiazku z
> wieloma nieporozumieniami wyjasniam, ze Iwicz to imie zenskie, a ja jestem
> [...]

Iwicz to imię żeńskie?...Kiedy, tzn którego dnia są Iwicza imieniny?

Kaja

3. Data: 2000-12-11 07:59:43

Od: "Kasia" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwicz" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> dziekuje wszystkim za wszelkie odpowiedzi na moje posty i w zwiazku z
> wieloma nieporozumieniami wyjasniam, ze Iwicz to imie zenskie, a ja jestem
> [...]
Przepraszam Iwicz(u), nie wiem czy dobrze odmienilam, ale po prostu
skojarzylo mi sie to imie z Iliczem. Stad to nieporozumienie. Hejka.:))

"worki pod oczami"
Tabletki antykoncepcyjne a SERCE...
Receptorologia
Bolerioza