Ja zawsze mam racje

1. Data: 2014-07-28 16:10:46

Temat: Ja zawsze mam racje
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,16
388700,Osiatynski__Polska_powinna_wypowiedziec_konko
rdat.html

Ty dużo tu osób nie rozumie co się w polsce dzieje

2. Data: 2014-07-28 17:14:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy obawiasz się, że Polska stanie się państwem wyznaniowym?
50%Już nim jest!
31%Tak, to niestety bardzo realna perspektywa
5%Nie obawiam się, byłbym/byłabym bardzo zadowolony/zadowolona
13%Nie, nic takiego nam nie grozi
1%Nie wiem/Trudno powiedzieć

3. Data: 2014-07-28 21:13:29

Temat: Re: Ja zawsze mam racje
Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,16
388700,Osiatynski__Polska_powinna_wypowiedziec_konko
rdat.html

> Ty dużo tu osób nie rozumie co się w polsce dzieje

To zupelnie naturalne, ze zydoska gazeta dla polakow prezentuje swoje poglady, nic w
tym dziwnego. Na szczescie sa tez inne gazety prezentujace inne poglady.

Rozumisz panie, sąd wysluchuje 2 stron, to PIERDOLONA PODSTAWA, FUNDAMENT!!!

4. Data: 2014-07-28 21:20:51

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> inne poglady.
> Rozumisz panie, sąd wysluchuje 2 stron, to PIERDOLONA PODSTAWA,

Sądy też podlegają klerykalizacji.

5. Data: 2014-07-29 02:33:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lemin
Ty jebany żydzie
Polak-katolik czyli Żyd ".....Dzień Judaizmu to dobry moment, by uświadomić sobie, że
jako chrześcijanie jesteśmy i musimy być Żydami -w wymiarze najważniejszym, bo
duchowym. Zostaliśmy bowiem wszczepieni w Izrael, który pozostaje narodem nie tylko
wybranym, ale wręcz stworzonym przez Boga. Dla wierzącego chrześcijanina nie ma i nie
może być wątpliwości, że jest on w duchowym wymiarze Żydem. I aby mieć tego
świadomość wcale nie trzeba było Soboru Watykańskiego II, bo w podobnym duchu
wypowiadał się także Pius XI. Wiara Abrahama, Mojżesza, ale także Dawida jest naszą
wiarą. I choć różnimy się w wielu kwestiach ... z Żydami wyznawcami judaizmu, to
dzielimy z nimi fundamentalne przekonanie, że nasz Bóg jest Bogiem Izraela, a naszą
wobec Niego postawą jest wierność i oddanie. I wysławianie Jego Imienia..." katolik
Tomasz Terlikowski - ja jako Żyd -duchowy. "...A gdy do tego wszystkiego dodać
dawniejsze pogardliwe nazywanie środowiska Frondy mianem "judeochrześcijan", to
widać, że na części konserwatywno-katolickiej prawicy wciąż istnieje niemały problem
z jawnym uznaniem dla żydowskich korzeni chrześcijaństwa." katolik Mirosław Salwowski
- ja też jestem Żydem -duchowym Kto jest Żydem wg "Nowego Testamentu": "Bo Żydem NIE
jest ten, który nim jest na zewnątrz, ani obrzezanie nie jest to, które jest widoczne
na ciele, ale prawdziwym Żydem jest ten, kto jest nim wewnątrz, a prawdziwym
obrzezaniem jest obrzezanie serca, duchowe, a nie według litery. I taki to otrzymuje
pochwałę nie od ludzi, ale od Boga." Rz 2: 28-29 "Cóżby ci przyszło z wolnej
ojczyzny, gdyby Kościół miał na tym stracić"!~!!???? Cytat z książki dla harcerzy
:"Czuj duch" ksiądza Kazimierza Lutosławskiego napisanej krótko po odzyskaniu przez
Polskę niepodległości. "Gdybym miał 150 mln rubli miałbym w pupie Watykan" Roman
Dmowski w rozmowie z Wańkowiczem

Wierzącymi zostają tylko ludzie łatwowierni...?
"Kontrreformacja 2.1, czyli nowe przykazania katolika..."
To nam gozi?
No i co ja zawsze mam racje.
Dobro, dużo dobra...