Jablonie - mity o sadzeniu?

71. Data: 2016-03-08 18:58:26

Temat: Re: Jablonie - mity o sadzeniu?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 16:14:59 +0100, abn140 napisał(a):

> bierze chec sprobowac.....
> warto wogole przy jabloniach?

Ne mam pojęcia, ale nie zaszkodzi przeciez spróbować.
Ja bym polecała założyć taki odkład pod koniec maja lub na pocz. czerwca -
i przetrzymać go do późnej jesieni. tak jakoś to widzę. Pęd powinien być
zeszłoroczny. Zdrapać korę delikatnie, tylko do "zielonego".

> a jak tak to jaki ukorzeniacz zanabyc?
> przy okazji poprobowalbym z tujami...
> czy jest jakis ukorzeniacz ktory ogarnie te metode na jabloni i tuje?
> thx.

Wiem, że na pewno są osobne do iglaków, a co do jabłoni, to polecałabym
ukorzeniacz do pędów zdrewniałych, też dedykowany. Nie są drogie.
Powinenieś kupić w sklepie ogrodniczym, albo w internecie.

72. Data: 2016-03-08 20:34:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 18:58:26 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Wiem, że na pewno są osobne do iglaków, a co do jabłoni, to polecałabym
> ukorzeniacz do pędów zdrewniałych, też dedykowany.

Tzn nie że do jabłoni, lecz do zdrewniałych.

> Nie są drogie.
> Powinenieś kupić w sklepie ogrodniczym, albo w internecie.

J.w.

PS. Pszemolu, wiem że czytasz. ZNOWU coś dopisałam! 3-]

Re: Staw po zimie - Rośliny pływające zatonęły
Re: kleszcze
ROZDRABNIACZ frez wałek czy nóż?
Kosa spalinowa na 50 arów
Re: Nareszcie prawdziwa zima