"Jadalne rośliny w pojemnikach"

11. Data: 2002-01-30 19:00:24

Temat: Re: "Jadalne rośliny w pojemnikach"
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli Cię interesuje to Ci kupię - nalezę do ŚwiataKsiążki .
> Oczywiście nie w prezencie ;-)))

Dzięki, ze nie robisz zakusów na moja wolność :-).
Dzięki za propozycję. Pewnie bym skorzystał, ale ktoś zaproponował
wcześniej
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

12. Data: 2002-01-30 19:10:06

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...skrzynka.pl> napisał w
wiadomości
>Ja moge Ci przeslac moja.

Zaintrygowałaś mnie!
Czy książa jest malo ciekawa ? :-)

Żartuję. Wiem, ze lubisz sprawiać innym przyjemność. Podarowałaś już mi
sadzonkę rośliny której nie miałem. Przy tym, zrobiłaś to całkowicie
bezinteresownie. Jestem Twoim dłużnikiem i nie chcę pogłębiać tego stanu
:-).
Dzięki za propozycję. Nie gniewaj się, ze nie skorzystam.
Starając się być lojalnym, zaznaczam, ze pewnie skorzystałbym z twojej
propozycji gdybym nie miał innej możliwości :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

13. Data: 2002-02-01 21:05:28

Temat: Re: Bilans strat po zimie
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bilans, juz? Nie chcialbym nikogo straszyc, ale jesli teraz znowu
przyjda
> mrozy... W parku kolo mnie widzialem juz mlode listki na krzewach.
Niestety co 11 lat Słońce się uaktywnia. [...]
12. lat temu narodziło mi się 7 lutego dziecię. 14 lutego 1990
r.odbierałem go ze szpitala wraz z małżonką, ubrany w koszulę z krótkim
rękawem, średnia temperatura powietrza od kilku dni była ok. 17*C. W marcu
zima wróciła. Na dobre. I trwała z przerwami do maja. W tym roku
przymrozki mogą być nawet i w pierwszej dekadzie czerwca. Niestety.
Pozdrawiam Jerzy

14. Data: 2002-02-02 09:59:10

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości ......
>W tym roku
> przymrozki mogą być nawet i w pierwszej >dekadzie czerwca. Niestety.

Ja tylko dodam, że przymrozki w czerwcu mogą być każdego roku. Może też być
powódź. Może być pożar.
Wszystko to może być, ale nie musi.
Z tym wszystkim musimy się liczyć, ale też nie możemy żyć w ciągłej obawie,
że to się stanie.
Proponuję abyśmy pozostali przy stwierdzeniu, ze w czerwcu będzie piękna
pogoda i będzie też wiele przyjemności w ogrodach.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

15. Data: 2002-02-03 17:22:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Proponuję abyśmy pozostali przy stwierdzeniu, ze w czerwcu będzie piękna
> pogoda i będzie też wiele przyjemności w ogrodach.
Tak, to prawda ale od drugiej połowy, prawdziwe lato.
:-)))
pozdr. Jerzy

test
Wiosna się zbliża dużymi krokami.... :)