Jajka do koszyczka ?

1. Data: 2004-04-06 11:31:55

Temat: Re: Jajka do koszyczka ?
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka wrote:
> Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:c4u2tp$7lh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> :) bo w teorii to latwo jest. ten moj (pszczeli) nie chcial w goracej
> wodzie sie rozpuszczac. gdy zagotowalam to rozplywal sie po
> powierzchni jajka robiac brzydkie plamy.... tyle czasu praktykuje i
> nic....

Acha, no to przepraszam za wymadrzanie sie ;)

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-04-07 06:30:03

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:
> U mnie są na bazarku (Piaseczno k/W-wy)
> Poszukaj w budach na bazarkach

Hej, to koło mnie, bo ja z Ursynowa jestem! :) Będę szukać, może też
będą na bazarku przy Wałbrzyskiej?

Tymczasem mam już sześć beżowych jaj ugotowanych na twardo i
udekorowanych eksperymentalnie. Zamierzam wykorzystać je dzisiaj do
upieczenia mazurka z gotowanymi żółtkami. Ale co się robi z białkiem?
Może do sałatki jakiejś?

Nessie

placki ziemniaczane
steki z tuńczyka