Jak daleko od płotu mogę sadzić

11. Data: 2005-06-23 13:23:56

Temat: Re: Jak daleko od płotu mogę sadzić
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Maliny tuż za płotem to prawdziwy problem. Jedyny ratunek to
> smarować odrosty Roundupem. :-)

Inne wyjscie to sie cieszyc i jesc maliny po swojej stronie.
Odrosty mozna wyrywac lub kosic. U mnie jest wlasnie sezon na
maliny, mniam, mniam ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2005-06-24 21:38:48

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> Inne wyjscie to sie cieszyc i jesc maliny po swojej stronie.
Włazi mi tylko Polana i to z 3 stron. A ja oprócz Polany / co przelazła
:-) / mam jeszcze 3 odmiany.

> Odrosty mozna wyrywac
wyrywam
lub kosic
nie, tu rosną szparagi, mniam, mniam ...
U mnie jest wlasnie sezon na
> maliny, mniam, mniam ...
u mnie na dniach, a jutro zacznę "zabawę " z agrestem
Pozdrawiam, Barbara

13. Data: 2005-06-25 00:44:56

Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
> Może znasz jeszcze sposób na delikatne acz skuteczne wytłumaczenie tego
> moim sąsiadom.Wspominanie o przepisach nie pomaga. Sąsiedzkie maliny
> sadzone przy granicznym murku włażą mi z 3 stron,

delikatnie to chyba kłonicą i z kałasza.
mam to samo, maliny sadzą na granicy i już to g... puchnie i zaczyna włażić
na mój teren.
nie będę robił scen i pyskówek, ale bezczelność wieśniaków jest po prostu
męcząca.
te "podorania niechcący" na 10 cm, te tajemnicze zaginięcia kamieni
granicznych, które "ktoś ukradł" - chyba kolekcjoner jakiś, to wkurza, a w
sumie nie za wiele można zrobić - eskalacja moze prowadzić do użycia
prostego pudełeczka z zapałkami za 50gr.

więc smućmy się, milczmy, lecz trwajmy w dumie!
:)))

moon

14. Data: 2005-06-25 01:34:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sumie nie za wiele można zrobić - eskalacja moze prowadzić do użycia
> prostego pudełeczka z zapałkami za 50gr.

> moon

Nie masz na zapałki ???

Pozdrawia boletus

15. Data: 2005-06-25 09:25:46