Jak dlugo boli noga po zlamaniu?

następny post »
From: altamir <a...@N...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Jak dlugo boli noga po zlamaniu?
Date: Thu, 19 Jan 2006 09:44:20 +0000 (UTC)

Witam,
moja znajoma tydzien temu zlamala kosc strzalkowa u podstawy. Jest to
proste zlamanie, bez przesuniecia. Noga oczywiscie w gipsie. Pierwszy
dzien po zlamaniu bolala ja najbardziej, 2-3 po zlamaniu mniej, ale wtedy
zaczela chodzic (przy pomocy kul). A teraz, 6-7 dni po zlamaniu, znowu ja
bardzo boli. Czy to jest prawidlowe? Czy nie powinna wogole chodzic przez
pare dni? Ile "powinna" bolec noga po takim zlamaniu?

Bede wdzieczny za wszelkie info.

--
altamir