Jak dlugo brac vioxx 25 na rwe kulszowa?

31. Data: 2003-03-07 06:31:20

Temat: Re: Jak dlugo brac vioxx 25 na rwe kulszowa?
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar 2003 01:06:00 +0100, r...@p...onet.pl wrote:

>Jedno widac wyraznie, ze obaj panowie, dradam i bieniek, sa jeszcze bardzo
>nieupierzeni.

Po >33 latach praktyki w medycynie moge to przyjac wylacznie jako
komplement. Bo tak naprawde to juz mi piora wylatuja ze starosci.
:-((((

Pozdrawiam

dradam

32. Data: 2003-03-07 09:48:22

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar 2003 01:06:00 +0100, r...@p...onet.pl wrote:

> Jedno widac wyraznie, ze obaj panowie, dradam i bieniek, sa jeszcze bardzo
> nieupierzeni.

Jestem młodym lekarzem i nigdy tego nie kryłem, natomiast naprawdę nie
rozumiem z jakiego powodu użyłeś w stosunku do mnie teminu jak wyżej...
Na zadane przez Ciebie pytanie odpowiedziałem tak, jak pozwala mi na to
moja wiedza i śmiem twierdzić, że była to odpowiedź kompetentna.
I chciałem przypomnieć, że nazwiska na całym świecie używającym alfabetu
łaćińskiego (i w Związku Radzieckim kiedyż też) pisze się wielką literą.
Pisanie nazwisk małą literą świadczy albo o krańcowym lenistwie
piszącego, albo o chęci obrazenia osoby, której nazwisko sie tak pisze.

Na swoje pytanie uzyskaleś konkretne i prawidłowe merytorycznie
odpowiedzi, z których wynika, że vioxx również ma działania uboczne, a w
aspekcie krwawień z przewodu - ich ryzyko jest mniejsze niż w przypadku
innych NLPZ. Jeśli nie jesteś w stanie tego zrozumieć - to świadczy to
nie najlepiej o Twojej inteligencji.

Dla mnie EOT.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

33. Data: 2003-03-08 02:33:25

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Na swoje pytanie uzyskaleś konkretne i prawidłowe merytorycznie
> odpowiedzi, z których wynika, że vioxx również ma działania uboczne,

Jakie konkretnie i czy mozna pic alkohol, np. piwo?
gol

Problem z łupieżem - mam tego dosyć!
Storona o operacyjnym leczeniu otylosci - wspolpraca
materac przeciwodlezynowy
[Allegro] Elektroniczny ciśnieniomierz Samsung HD-503 sprzedam.
Mocloxil a marichuana