Jak działa rosyjski troll

11. Data: 2018-10-17 12:54:30

Temat: Re: Jak działa rosyjski troll
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-17 o 12:31, m...@g...com pisze:

> Ty się już nie martw -kto u/miał to zrozumiał i się nieźle POśmiał ;P

Nie martwię się. Pislamski przekaz przecież jest kierowany do tej grupy,
która musi to rozumieć i musi się śmiać, czy rozumie, czy nie.

> Tylko dowodzisz że złodziej nie potrafi wyłączyć "gorzenia swojej czapki" :)))
> Tego też nie chwytasz? ;P

No trudno żebym chwytał twoje urojenia.
Normalni ludzie tego nie potrafią :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-10-17 13:35:41

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 października 2018 12:54:35 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nie martwię się. Pislamski przekaz przecież jest kierowany do tej grupy,
> która musi to rozumieć i musi się śmiać, czy rozumie, czy nie.

Jeśli znasz tą mentalność musi sam jesteś krypto-Pislamistom ;P
Przecież właśnie to zadeklarowałeś POwyżej o sobie: że nie rozumiesz i że jednak się
spróbujesz POśmiać oraz zachęcać (zmuszać w imię POlitPOprawności) do tego innych.
Aleś się zakręcił! ;P

> No trudno żebym chwytał twoje urojenia.
> Normalni ludzie tego nie potrafią :)

Uj! Masz więc jednak POważny POwód do zmartwień!
Choroba psychiczna często objawia się POdobno tym
że swoje POglądy (czyli tzw urojenia na temat innych -a któż ich nie ma)
uPOrczywie uważa się za normalność, a siebie samego za zdrowego i POprawnego.
A że wszak POlskość to POdobno nienormalność to zapytam: uważasz się za POlaka?
W dodatku za NORMALNEGO POlaka? ;P

A.Bursy
Modlitwa dziękczynna z wymówką

Nie uczyniłeś mnie ślepym
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie garbatym
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie dziecięciem alkoholika
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie wodogłowcem
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie jąkałą kuternogą karłem epileptykiem
hermafrodytą koniem mchem ani niczym z fauny i flory
Dzięki Ci za to Panie

Ale dlaczego uczyniłeś mnie Polakiem?

13. Data: 2018-10-17 14:21:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-17 o 13:35, m...@g...com pisze:

> Jeśli znasz tą mentalność musi sam jesteś krypto-Pislamistom ;P

Szczególnie pislamistom.
:)

> Przecież właśnie to zadeklarowałeś POwyżej o sobie: że nie rozumiesz i że jednak
się spróbujesz POśmiać oraz zachęcać (zmuszać w imię POlitPOprawności) do tego
innych.

Eeee?
LOL :)

> Aleś się zakręcił! ;P

Aleś nie zrozumiałeś słowa pisanego ;P
Przez siebie samego :)

> Uj! Masz więc jednak POważny POwód do zmartwień!

Że nie chwytam twoich urojeń?
LOL :)
Strasznie się zmartwiłem :)

> Choroba psychiczna często objawia się POdobno tym
> że swoje POglądy (czyli tzw urojenia na temat innych -a któż ich nie ma)
> uPOrczywie uważa się za normalność, a siebie samego za zdrowego i POprawnego.

To przecież o tobie! ;P

> A że wszak POlskość to POdobno nienormalność

Pomyliło ci się znowu.
Pislam i religianctwo, to nie polskość :)

> to zapytam: uważasz się za POlaka?
> W dodatku za NORMALNEGO POlaka? ;P

Nie jestem pislamistĄ na usługach Rosji, ani religiantem na usługach
Watykanu, więc jestem Polakiem.
Czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-10-17 14:59:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To ty napisałeś:
"No trudno żebym chwytał twoje urojenia. Normalni ludzie tego nie potrafią"
A więc jednak sobie roisz o własnej normalności i przyznajesz prawo snucia opinii o
chorych urojeniach innych. Serio myślisz że tutejsi profilowi (PSP) czytelnicy są tak
tempi żeby tego nie zauważyć a ci z nich którzy mają właściwe kompetencje nie
zaproponować Ci na priva wobec powyższego darmowej diagnostyki i leczenia? ;P
Zdaniem psychiatrów ludzkość dzieli się podobno na wariatów i tych jeszcze nie
zdiagnozowanych. Daj się lepiej zdiagnozować...dla własnego dobra! POlaczku ;P

> Pomyliło ci się znowu.
> Pislam i religianctwo, to nie polskość :)

Zdaniem autora tej tezy KAŻDA POlskość to nienormalność.
Nie tylko ów Pislam czy religianctwo ale również POpapraństwo.
Więc sam uciekł w niemcofilską dobrzepłatną "jewropejskość" ;P

> Nie jestem pislamistĄ na usługach Rosji, ani religiantem na usługach
> Watykanu,

POlskojęzyczyne niemcoluby (kiedyś się mówiło PO prostu volksdojcze)
programowane są KULTurowo (kult=religia) na utożsamianie swego POlactwa
z wywłaszczaną przez ich panów (co to niby są POnad wszystko) Polskością.

> więc jestem Polakiem.

A POnieważ POdobno (zdaniem pewnego dojczofila) KAŻDA POlskość to nienormalność... ;P

15. Data: 2018-10-17 17:32:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-17 o 14:59, m...@g...com pisze:

> POlskojęzyczyne niemcoluby (kiedyś się mówiło PO prostu volksdojcze)
> programowane są KULTurowo (kult=religia)

Jest postęp. Zaczynasz zauważać, religia to programowanie człowieka. Brawo.

> na utożsamianie swego POlactwa
> z wywłaszczaną przez ich panów (co to niby są POnad wszystko) Polskością.

Polskojęzyczne, powiadasz?

Ciekawe, że cechą charakterystyczną największych "patriotów" jest to, że
nie potrafią czytać ze zrozumieniem i sklecić poprawnie zdania w języku
polskim. Piszą niezrozumiale, jakiś bełkot gramatyczny, kompletnie bez
składu i ładu. O logice z litości nie wspominając.
Nie potrafią rozróżnić liczny mnogiej od pojedynczej i piszą (oraz
mówią) "om" zamiast "ą" na końcu... "wziąść" zamiast wziąć... itd.
Często też najwięksi krzykacze na portalach społecznościowych piszą z
zagranicznych kont, albo z emigracji... albo są na usługach Watykanu.

> A POnieważ POdobno (zdaniem pewnego dojczofila) KAŻDA POlskość to nienormalność...
;P

Już ci pisałem, że pislamizm i katolicyzm nie ma nic wspólnego z Polską.
Ale jak zwykle nie zrozumiałeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Klimat sie (nie) zmienia
Demonstrowali
Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata