Jak informuje Radio Maryja...

11. Data: 2019-10-12 14:54:12

Temat: Re: Jak informuje Radio Maryja...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/10/2019 o 11:47, b...@g...com pisze:

> Aj, proszę cofnąć do 48 sekundy.

nie ma sprawy, jednakoz jestes za po czy jak mi sie wydaje przeciw?

--
gazebo

12. Data: 2019-10-12 19:33:41

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.10.19 um 14:54 schrieb gazebo:

> nie ma sprawy, jednakoz jestes za po czy jak mi sie wydaje przeciw?

Radio Erewan

P: Dlaczego na rynku nie ma maki?
O: Poniewaz zaczeto dodawac ja do chleba.

--
saluto
silvio balconetti

'tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
przecież mniej boli'

13. Data: 2019-10-20 08:48:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-10 16:53, Kviat wrote:

> I więcej węgla z Rosji i z Mozambiku.

> Ale Kuchciński z rodziną już nie lata.
> Z drugiej strony, jak pis wygra wybory, to kto wie ile tych cystern
> jeszcze wylatają.

Durniu!

Węgiel z Mozambiku kupila Republika Czeska. Węgiel ten to antracyt, z
przeznaczeniem do metalurgii. Takiego węgla nie wykorzystuje się w
celach energetycznych, bo za dobry.

https://niewygodne.info.pl/artykul9/Ktory-chinski-po
rt-zaatakuja-aktywisci.htm

Zupełnie inny węgiel, przywiozło "Słońce Peru z Peru".
Węgiel przeznaczony dla energetyki, podczas gdy na Śląsku wydobycie
spadało a na hałdch, zalegał miliony ton.

https://twitter.com/XXXXXXX00128902/status/117173525
0210361344

"Jest rok 2014.
Rządzi koalicja PO/PSL.
Do portu gdańskiego przybija chiński olbrzym ze 113 000 ton chilijskiego
węgla.
Aktywistów z @Greenpeace_PL blokujących statek nie stwierdzono."

14. Data: 2019-10-20 08:51:43

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-20 08:48, Izaura wrote:

> [...]
>
> "Jest rok 2014.
> Rządzi koalicja PO/PSL.
> Do portu gdańskiego przybija chiński olbrzym ze 113 000 ton chilijskiego

//dla niegramotnych ilustracja:
https://g1.forsal.pl/p/_wspolne/pliki/2789000/278926
5-stan-zapasow-wegla-kamiennego.jpg

15. Data: 2019-10-20 14:58:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2019 o 08:48, Izaura pisze:

> "Jest rok 2014.
> Rządzi koalicja PO/PSL.
> Do portu gdańskiego przybija chiński olbrzym ze 113 000 ton chilijskiego
> [...]

Ale już nie rządzi.
Podobno za rządów pislamu miało być lepiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2019-10-20 15:54:59

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Ale już nie rządzi.
> Podobno za rządów pislamu miało być lepiej.

Nu jak nawet twój mentor Lis mówi że jest lepij, znaczy jest lepij:)
O paczaj:
https://youtu.be/0IZuJFtW8_4?t=48

17. Data: 2019-10-20 15:57:47

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...com napisał:

> Nu jak nawet twój mentor Lis mówi że jest lepij, znaczy jest lepij:)
> O paczaj:
> https://youtu.be/0IZuJFtW8_4?t=48

I noble som:) co prawda dla lewaków ale jednak, i owsiak notuje rekordowe zbiórki.
Ale ty Kviecie szukaj nowych niepokojów, szukaj i nam wklejaj:)

18. Data: 2019-10-20 19:54:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2019 o 15:54, k...@g...com pisze:

> Nu jak nawet twój mentor Lis

Masz urojenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2019-10-20 19:58:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2019 o 15:57, k...@g...com pisze:

> I noble som:) co prawda dla lewaków ale jednak,

Ale jednak?
Czyli to sukces pislamistów tan Nobel dla lewaków?
I pislamiści nie wstydzą wstydzą się takiego sukcesu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2019-10-21 01:35:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-20 14:58, Kviat wrote:
> [...]

0210361344

> Ale już nie rządzi.
> Podobno za rządów pislamu miało być lepiej.

Najjaśniejszy Pan Prezes nie jest cudotwórcą.
Robi co może!

https://twitter.com/XXXXXXX00128902/status/118371674
4118099968

Takie cacane ze nie ma sie do czego dOPie...?
Morawiecki
EkoCO2aktywistka POstuluje zjadanie wlasnych dzieci
Szatan lubi ludzi smutnych
Jachirzasci nadPObudliwcy