Jak interpretować wyniki badań?

następny post »
From: <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Jak interpretować wyniki badań?
Date: 10 Jan 2002 07:07:05 +0100

Witajcie!
Ostatnio zrobiłam sobie badania krwi i moczu.
W wynikach z moczu było między innymi napisane;
-LEUKOCYTY -OBECNE W POLU WIDZENIA W ILOŚCI 2-4.
Zaopatrzyłam się w książkę pt,,Jak interpretować wyniki badań" Herberta
Woschnagga i Wolfganga Exela.A tam na stronie 152 jest napisane,że leukocyty w
moczu świadczą o zapaleniu dróg moczowych.
Poszłam więc do mojego lekarza pierwszego kontaktu,który mnie skierował na te
badania i powiedziałam mu ,że trzeba mnie skierować do urologa,bo jak widać mam
zapalenie dróg moczowych.A on na to,że to nie prawda,mam świedne wyniki badań i
dawno nie widział tak zdrowej osoby jak ja.
Co mam zrobić?
1.Może zmienić lekarza pierwszego kontaktu?
Ale jeśli następny powie to samo?
2.A może powinnam iść prywatnie do urologa?
A jeśli faktycznie nic mi nie jest,to tylko wydam kupe kasy i nic z tego.
Co mi radzicie?
Ilona