Jak już prać ludziom mózgi

71. Data: 2017-09-04 00:22:00

Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 września 2017 21:35:01 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Jakbym z dziećmi rozmawiał :)
> Przekomarzacie się czy za komuny można było łatwiej dostać kolorowy
> telewizor Rubin czy Neptun :)
> Tak jakby banany były za komuny równie popularne co ocet :)

Nie o to chodzi. Symbolem zachodniego dobrobytu
podczas Swiat za czasow komuny byly pomarancze,
a nie banany. O pomaranczach marzylo wowczas kazde dziecko,
a mie pamietam, aby o bananach marzyl ktokolwiek.
Nawet Piotr Zielinski, ze 2 lata temu pytany w ktoryms
z programow tv o tym wspominal; po prostu na pomarancze
oczekiwalo sie z utesknieniem i dla wielu dzieci byl to najlepszy
prezent pod choinke. Niekiedy nawet przechowywalo sie jedna z 2 sztuk
na tyle dlugo, ze az sie popsula; taki byl cenny:)
Oczywiscie dla zrozumienia podanego przez Ciebie przykladu
nie ma to znaczenia, a dla zgodnosci z historia i symboliki
juz tak.

> Właśnie odkryłeś anachronizm państw narodowych. Brawo!

Wole anachronizm panstw narodowych niż zniewolenie korporacyjne:)

> I nie finansowego, tylko intelektualnego. I nie dokonują drenażu, tylko
> co bardziej kumaci sami, z własnej woli, szukają lepszych warunków do
> życia. Nikt ich do tego siłą nie zmusza.

Intelektualnego tez, ale przede wszystkim finansowego
(drenaż intelektualny jest jednym ze składników wyzysku finansowego).
Z każdym "wyemigrowanym" człowiekiem tracimy, jako państwo i społeczeństwo,
ze 300 000 złotych wyłożonych na jego utrzymanie
od czasów niemowlęcych aż po dorosłość.
A to, ze ludzie dobrowolnie emigrują za bardziej dostatnim życiem
i tak nie zmienia faktu, ze drenaż jest dokonywany i ze nie jest to uczciwe.

Co do kumatosci, to tak samo można powiedzieć, ze ci najbardziej
kumaci poradzą sobie bez uganiania się za chlebem.

> Faszyści chcą ich zmusić, żeby nie mogli z tych możliwości korzystać,
> zamiast pomyśleć co zrobić żeby chcieli zostać. Zostać z własnej woli.

Faszyści może i tak myślą - masz przykład Rosji.
Nazywanie wszystkich innych faszystami to domena faszystów - masz przykład Rosji.

> Kraje i narody nie są ani uczciwe, ani nieuczciwe. To faszystowskie brednie.

czy ci sie to podoba, czy nie podoba, kraje tez podlegaja tej ocenie,
za sprawa swoich przywodcow, ktorzy dotrzymuja lub nie dotrzymuja umow
sojuszniczych, zwlaszcza gdy chodzi o kwestie istnienia jednego z sojusznikow.

> Uczciwi lub nie, są konkretni ludzie. Niezależnie od kraju czy narodowości.

Pewnie, ze konkretni. tak jak konkretne rządy konkretnych krajów. możesz
oczywiście twierdzić, ze np. na konferencji jałtańskiej podziału łupów
dokonało kilku nieuczciwych (lub uczciwych) konkretnych ludzi,
ale to i tak nie będzie prawda.

> W Polsce też są gwałciciele i to w cale nie znaczy, że mowa jest o
> Polsce i polskim narodzie.

oczywiście, ale decyzje gwałcić / nie gwałcić podejmuje tu pojedyncza osoba,
a nie rzad - nie dostrzegasz różnicy.

> Bredzisz. Narody mają honor (lub nie mają)?
> Honor ma związek tylko z jakimś konkretnym człowiekiem, a nie z całym
> narodem. Myślisz stereotypami.

NARODY MAJA HONOR. Staja do walki w obliczu zagrozenia,
albo gremialnie spieprzaja gdzie pieprz rosnie lub poddaja sie
laskawemu zniewoleniu, jak Franca chociazby na podczas II WS.
to sa fakty, nie brednie, Piotrusiu.

> Bekający i pierdzący Niemiec w ogródku agroturystycznym ikselki to żaden
> honor, ale nikt normalny nie będzie twierdził, że cały naród niemiecki
> beka i pierdzi w ogródkach agroturystycznych

pukanie pukaniem, ale jesli znaczna czesc niemcow beka ostentacyjnie
po jedzeniu, to staje sie to z czasem cecha narodowa,
choc przeciez nie kazdy niemiec tak czyni.

podobnie, jesli wiekszosc polakow na kresach wschodnich zapytana,
czy stanelaby do walki w obliczu agresji odpowiada twierdzaco,
a czym dalej na zachod, tym wiecej osob wywiera opcje ucieczki z kraju
w celu ratowania wlasnej pupy, to mozna stwierdzic, gdzie zyja ludzie
bardziej odwazni, a gdzie bardziej tchorzliwi, co oczywiscie nie determuje,
ze kazdy np. lubelszczanin jest odwazniejszy od poznaniaka.

pozdrawiam,
jacek

72. Data: 2017-09-10 09:23:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> bardziej odwazni, a gdzie bardziej tchorzliwi, co oczywiscie nie determuje,
> ze kazdy np. lubelszczanin jest odwazniejszy od poznaniaka.

No i pozamiatałeś :-)
Powiedziane co trza!
Szapo ba.
Jacku.

--
XL

73. Data: 2017-09-10 10:12:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-10 o 09:23, XL pisze:
> <j...@o...pl> wrote:
[...]
> No i pozamiatałeś :-)

Tylko w twojej głowie :)

> Powiedziane co trza!

Sama nie wpadłabyś na te brednie. Czekasz aż ktoś ci te brednie wyłoży
na tacy, a potem bezmyślnie to powtarzasz :)

> Szapo ba.
> Jacku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

74. Data: 2017-09-10 10:33:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
>
> Tylko w twojej głowie :)

> Sama nie wpadłabyś na te brednie.

Życie jest bogatsze, niż twoje debilne wyobrażenia.
Upssss - TO TWOJE BYŁO!
To ty z nas dwojga jesteś istnym pionierem myśli.
LOL

> Czekasz aż ktoś ci te brednie wyłoży
> na tacy, a potem bezmyślnie to powtarzasz :)

Jak wyżej.

--
XL

75. Data: 2017-09-12 03:42:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 10 września 2017 10:12:24 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
>
> Tylko w twojej głowie :)

> Sama nie wpadłabyś na te brednie. Czekasz aż ktoś ci te brednie wyłoży
> na tacy, a potem bezmyślnie to powtarzasz :)

nie są to żadne brednie. to statystyka. ogólnie dostępna:)

76. Data: 2017-09-12 07:03:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> nie są to żadne brednie. to statystyka. ogólnie dostępna:)

Biedny Cwiet :-)))

--
XL

77. Data: 2017-09-12 07:10:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-12 o 07:03, XL pisze:

> Biedny Cwiet :-)))

A ty jak zwykle uwierzyłaś...
Ty wierzysz we wszystko, co ktoś palnie, byleby pasowało do twojej
chorej wizji. Zero samodzielnego myślenia :)
W tych waszych kresowych ONRach, to pewnie same chojraki?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

78. Data: 2017-09-12 07:22:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A ty jak zwykle uwierzyłaś...
> Ty wierzysz we wszystko, co ktoś palnie, byleby pasowało do twojej
> chorej wizji. Zero samodzielnego myślenia :)

"Samodzielnego" - znaczy byleby pasowało do twojej chorej wizji? Zero
samodzielnego myślenia :)

> W tych waszych kresowych ONRach, to pewnie same chojraki?

Spróbuj bardziej samodzielnie.
--
XL

79. Data: 2017-09-12 07:30:25

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 września 2017 07:10:29 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> A ty jak zwykle uwierzyłaś...
> Ty wierzysz we wszystko, co ktoś palnie, byleby pasowało do twojej
> chorej wizji. Zero samodzielnego myślenia :)
> W tych waszych kresowych ONRach, to pewnie same chojraki?

nie pieprz Piotrusiu o tych kresowych,
bo nic o nich nie wiesz.
mozesz tez zrobic statystyki jaki procent i skad polakow
najwiecej wyginelo.
oczywiscie, to zachodniej i poludniowej, a nawet centralnej nie przystoi,
wiec takich statystyk pewnie nigdy nie bedzie.
jednak jest pewne, ze pokrywalyby sie one z danymi o checi do obrony ojczyzny.

jacek

> Powrotu do zdrowia życzę.

a ja tobie uczciwości,
Piotrusiu.

80. Data: 2017-09-12 07:38:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> najwiecej wyginelo.
> oczywiscie, to zachodniej i poludniowej, a nawet centralnej nie przystoi,

Akurat co do mojego regionu - takie statystyki być wręcz powinny i pewnie
gdzieś są. Szkieletczyzna zawsze była pacyfikowana - ze względu na
niezłomny opór i patriotyzm.
Ostatnio całkiem niedawno - przez PO.

> wiec takich statystyk pewnie nigdy nie bedzie.
> jednak jest pewne, ze pokrywalyby sie one z danymi o checi do obrony ojczyzny.

Ano.

--
XL

"Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?
Integracja po niem... arabsku.
Islandzki holokaust downów
Niemcy.
Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.